فانی لند‌

گروه موسیقی Linkin Park در افتتاحیه مسابقات League of Legends حضور خواهد داشت

رایت گیمز (Riot Games) تایید کرد که آهنگ جدید گروه موسیقی لینکین پارک با نام (Heavy is the Crown) آهنگ افتتاحیه مسابقات قهرمانی امسال بازی League of Legends خواهد بود.

طی هفته‌های اخیر، چندین سرنخ به دست رسیده از منابع آنلاین به حضور این گروه در مسابقات امسال اشاره داشتند که یکی از اولین آهنگ‌های جدید این گروه در چند سال اخیر محسوب می‌شود و حالا تایید شد که به عنوان آهنگ آغازین امسال مسابقات LoL انتخاب شده است.

سرود مسابقات جهانی لیگ آو لجندز معمولا یک آهنگ برجسته است که شرکت Riot Games هر سال با همکاری یک خواننده یا گروه موسیقی، آن را به صورت اختصاصی برای مسابقات خود تهیه می‌کند یا برای اولین بار در مراسم افتتاحیه به اجرا در می‌آید. طی سال‌های اخیر، برخی از بزرگ‌ترین هنرمندان جهان استعداد و شهرت خود را به مسابقات قهرمانی جهانی لیگ آو لجندز اختصاص داده‌اند. گروه NewJeans یکی از آخرین این موارد محسوب می‌شود.

آهنگ Heavy is the Crown یکی از جدیدترین آهنگ‌های لینکین پارک خواهد بود که از اولین آلبوم جدید این گروه پس از چندین سال با نام From Zero گرفته شده است.

لینکین پارک به‌تازگی، خواننده اصلی جدید خود «امیلی آرمسترانگ» را معرفی کرد. او پس از مرگ غم‌انگیز چستر بنینگتون در سال ۲۰۱۷ به عنوان خواننده اصلی گروه مشغول به فعالیت شده است و استعدادهای خود را به گروه ارائه می‌دهد.

این آهنگ جدید که انتظار می‌رود یکی از بهترین سرودهای مسابقات جهانی LoL در سال‌های اخیر باشد، فردا ۲۴ سپتامبر (٣ مهر) به صورت زنده در مراسم افتتاحیه اجرا خواهد شد. این افتتاحیه به صورت زنده از یوتیوب قابل تماشا خواهد بود.

مسابقات قهرمانی امسال در سالن O2 آرنا در لندن انگلستان برگزار خواهد شد. برترین تیم‌های جهان در بازی League of Legends در روزهای ۲۵ سپتامبر تا ۲ نوامبر (۴ مهر تا ١٢ آبان)، برترین تیم‌های League of Legends گرد هم می‌آیند تا برای کسب جایزه بزرگ ۴۴۵ هزار دلاری رقابت کنند. این مسابقات یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تقویم ورزش‌های الکترونیک است و رویداد سال گذشته رکورد جهانی بینندگان را شکست.

لیگ آو لجندز همچنان یکی از سه عنوان بزرگ در دنیای ورزش‌های الکترونیک است و در کنار Counter-Strike 2 و Dota 2 در صدر جدول قرار دارد. این عنوان عظیم همچنان به رهبری و رشد صنعت esports ادامه می‌دهد و مسابقات قهرمانی جهانی LoL در سال ۲۰۲۴ رویدادی است که نباید از دست داد، حتی اگر طرفدار این بازی نباشید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!