فانی لند‌

«بفتا» سه جایزه جدید را به مجموع جوایز خود اضافه می‌کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بفتا ۳ جایزه جدید برای تجلیل از برنامه‌های تلویزیونی کودکان را به جوایز خود اضافه می‌کند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از هالیوود ریپورتر، بفتا دیروز یکشنبه اعلام کرد در مرحله بعدی برنامه‌هایش برای حمایت از برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌ها، ۳ جایزه جدید به جوایز سالانه تلویزیونی بفتا و جوایز صنایع دستی تلویزیونی بفتا اضافه می‌کند.

آکادمی بریتانیا در این زمینه گفت: سه جایزه جدید برای حمایت از برنامه‌های تلویزیون کودکان و افراد با استعدادی که این ژانر را زنده نگه می‌دارند، به جوایز سال آینده افزوده خواهند شد.

در بیانیه بفتا آمده است: این ژانر از شخصیت‌های نمادین مورد علاقه خانواده‌ها در سرتاسر جهان گرفته تا برنامه‌های آموزشی که زیربنای برنامه‌های باکیفیت کودکان است، شادی و خلاقیت بی‌پایانی را در قلب و ذهن مخاطبان جوان‌تر برمی‌انگیزاند.

جوایز جدید عبارتند از جایزه فیلمنامه کودکان برای برنامه‌های فیلمنامه‌ای، مانند درام و کمدی اعم از اکشن زنده یا انیمیشن، جایزه برنامه‌های بدون فیلمنامه کودکان برای محتوایی مانند برنامه‌های واقعیت محور، سرگرمی، مستند و اخبار و جایزه تیم صنایع دستی کودکان برای تجلیل از تیم‌های صنایع دستی که در برنامه‌نویسی فیلمنامه‌ای و بدون فیلمنامه کودکان کار می‌کنند.

بفتا گفت: هر سه دسته بر برنامه‌هایی که برای مخاطبان ۱۶ ساله و کمتر ساخته می‌شوند، تمرکز خواهند کرد.

آکادمی بریتانیا چندی پیش یک جایزه جدید فیلم کودکان که در جوایز سال آینده و یک جایزه خانوادگی را که در جوایز بازی‌های بفتا عرضه خواهد شد، رونمایی کرده بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!