فانی لند‌

سازندگان بازی Space Marine 2 ایده‌هایی برای ساخت یک DLC بزرگ دارند

سازندگان بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در حال حاضر ایده‌هایی برای یک ساخت DLC یا دنباله دارند.

در مصاحبه‌ای با IGN، کارگردان ارشد خلاقیت Saber Interactive، تیم ویلیتس، در مورد برنامه‌های خود برای یک بسته الحاقی یا دنباله صحبت کرد. ویلیتس اظهار داشت که کارگردان بازی، از قبل «ایده‌های داستانی را پیشنهاد داده که می‌توانند DLC یا دنباله بازی باشند».

در حالی که تیم سازنده در حال حاضر استراحت می‌کند، آن‌ها متعهد به ارائه پشتیبانی طولانی مدت از Space Marine 2 هستند. ویلیتس با اطمینان اطمینان خاطر داده که آن‌ها طرفداران Warhammer را ناامید نخواهند کرد و امیدوارند که برای مدت زمان قابل توجهی روی محتوای Space Marine کار کنند.

هنگام صحبت در مورد محتوای DLC برای Space Marine 2، ویلیتس اظهار داشت که یکی از دلایل اصلی داشتن ۲۵ میلیون بازیکن در World War Z، انتشار محتوای جدید مانند بسته‌های الحاقی، کلاس‌های رایگان و غیره بود.

او افزود هر زمان که چنین محتوایی را منتشر کنند، تیم شاهد افزایش فروش و همچنین تعداد بازیکنان خواهد بود. ویلیتس همچنین هیجان خود را درباره آینده Space Marine 2 ابراز کرد و اظهار داشت که موفقیت بازی، رویکرد آن‌ها را نسبت به همه چیز تغییر داده است.

ناشر Focus Entertainment چندی پیش اعلام کرد که Space Marine 2 از زمان انتشار کامل، توسط ۲ میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها تجربه شده است. این عنوان در حال حاضر PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد.

در این بازی، شما در نقش یک سرباز نخبه و ابرقهرمان فضایی که بخشی از ارتش انسان‌ها است، به نبرد با دشمنان بسیار قدرتمند می‌پردازید. در این نسخه، دشمن اصلی شما موجودات فضایی Tyranids هستند. این نژاد بیگانه و خطرناک به شدت خطرناک و خونخوار است و تهدیدی بزرگ برای بقای انسان‌ها در کهکشان به حساب می‌آید. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!