فانی لند‌

مارگو رابی و جیکوب الوردی در فیلم جدید کارگردان Saltburn حضور خواهند داشت

سایت هالیوود ریپورتر گزارش کرد مارگو رابی و جیکوب الوردی قرار است در اقتباس سینمایی رمان «بلندی‌های بادگیر» ساخته جدید کارگردان فیلم Saltburn حضور داشته باشند.

شرکت MRC کمپانی LuckyChap Entertainment را برای تهیه فیلمی که بر اساس رمان کلاسیک «امیلی برونته» ساخته می‌شود، انتخاب کرده است. امرالد فنل کارگردان آثار شاخصی چون Saltburn و Promising Young Woman نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارد. این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار است اواخر امسال در بریتانیا فیلم‌برداری شود.

مارگو رابی نقش کاترین ارنشاو را ایفا خواهد کرد و جیکوب الوردی در نقش هیتکلیف ظاهر می‌شود. رمان بلندی‌های بادگیر که اولین بار در سال ۱۸۴۷ منتشر شد، روی رابطه پرآشوب و سرشار از عشق و انتقام بین کاترین و هیتکلیف پس از آشنایی این دو در اقامتگاهی معروف با یکدیگر تمرکز دارد.

فیلم Wuthering Heights سومین همکاری امرالد فنل با کمپانی LuckyChap است، شرکتی که توسط مارگو رابی، تام آکرلی و جوزی مک‌نامارا اداره می‌شود. این کمپانی همچنین تهیه‌کنندگی فیلم‌های قبلی فنل را بر عهده داشته است. فیلم Promising Young Woman نامزد پنج جایزه اسکار شد و جایزه بهترین فیلمنامه را برای فنل به ارمغان آورد.

بعد از بازی در پرفروش‌ترین فیلم سال گذشته یعنی «باربی»، مارگو رابی در فیلم A Big Bold Beautiful Journey به کارگردانی کوگونادا و کنار کالین فارل ظاهر خواهد شد. شرکت Sony Pictures قرار است این فیلم را در بهار ۲۰۲۵ اکران کند.

جیکوب الوردی که به‌خاطر پروژه‌هایی مانند Saltburn و Euphoria شناخته می‌شود، قرار است در سریال آینده سرویس Prime Video با عنوان The Narrow Road to the Deep North و همچنین در فیلم فرانکنشتاین به کارگردانی گیرمو دل تورو برای نتفلیکس بازی کند.

تاکنون اقتباس‌های متعددی از بلندی‌های بادگیر به روی پرده رفته است، از جمله نسخه ۱۹۳۹ به کارگردانی ویلیام وایلر که با بازی لارنس اولیویه و مرل اوبرون ساخته شد و نامزد جایزه بهترین فیلم در مراسم اسکار بود.

نسخه‌های جدیدتر شامل یک مینی‌سریال محصول ۲۰۰۹ برای ITV با بازی تام هاردی و شارلوت رایلی است و همچنین یک فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۱ که کایا اسکودلاریو و جیمز هاوسون در آن ایفای نقش کردند.

مارگو رابی توسط شرکت‌های Entertainment 360، CAA، Aran Michael Management، وکیل جف برنستین و Narrative نمایندگی می‌شود. جیکوب الوردی هم تحت نمایندگی Gersh قرار دارد. امرالد فنل توسط UTA و Entertainment 360 نمایندگی می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!