فانی لند‌

استودیو Don’t Nod رویکرد خود در ساخت بازی‌ها را تغییر می‌دهد

استودیو Don’t Nod، خالق بازی‌های محبوبی چون Life is Strange، تصمیم گرفته است تا رویکرد خود را برای توسعه بازی‌های آینده تغییر دهد و به دنبال جذب طیف وسیع‌تری از بازیکنان باشد.

دونت ناد یک استودیو شناخته شده و قابل احترام در صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود که عناوین خوبی در کارنامه خود دارد. با این وجود به خاطر فروش نه چندان خوب بازی‌های Jusant و Banishers: Ghosts of New Eden تصمیم گرفته استراتژی خود را برای آینده تغییر دهد.

در گزارش جدید این ناشر فرانسوی، به سرمایه‌گذاران اعلام شد که اگرچه این بازی‌ها آن‌ها با استقبال منتقدان روبه‌رو شدند، اما در بازار رقابتی کنونی عملکرد تجاری ضعیفی داشتند. خبر خوب برای طرفداران این است که استودیو Don’t Nod با تمرکز بر بازنگری در پروژه‌های آینده خود، قصد دارد دو بازی جدید تا پایان سال ۲۰۲۷ عرضه کند که این عناوین برای جذب مخاطبان گسترده‌تر طراحی شده‌اند.

از جمله این پروژه‌ها، بازی جدید Lost Records: Bloom & Rage است که توسط استودیو مونترال Don’t Nod و تیم خلاق اصلی پشت بازی Life is Strange ساخته می‌شود. این بازی که اولین بار در The Game Awards 2023 معرفی شد، داستان چهار دوست قدیمی را روایت می‌کند که پس از ۲۷ سال دوباره به هم می‌پیوندند.

این تغییرات در رویکرد Don’t Nod نشان از تعهد آن‌ها به خلق داستان‌های تاثیرگذار و تجربه‌های هیجان‌انگیز برای بازیکنان قدیمی و جدید دارد. با توجه به تیم خلاق پشت این پروژه، می‌توان انتظار داشت که Lost Records: Bloom & Rage نیز همانند آثار پیشین آن‌ها، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.

Lost Records: Bloom & Rage به دو بخش شده است که قسمت اول در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ () و قسمت دوم یک ماه بعد منتشر خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!