فانی لند‌

پزشکیان و ظریف در صدر دنبال کنندگان در فضای مجازی

به گزارش تجارت نیوز،

فضای مجازی و به طور خاص شبکه های اجتماعی عرصه ای برای ارتباط مستقیم و آسان و بی تشریفات مردم و مسئولان است، بستری که این روزها تاثیر مستقیم بر دنیای حقیقی دارد و حتی می توان گفت دنیای حقیقی بر بستر فضای مجازی ساخته می شود.

بنابر روایت تابناک، با کمال تاسف؛ اکثر شبکه های اجتماعی معتبر و جهانی در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی مجبور هستند برای ارتباط با مسئولان رنج عبور از فیلتر را به جان و جیب خود بخرند،ولی تقریبا همه مسئولان در این فضا حضور دارند.

دولت چهاردهم که فضای مجازی یکی از ارکان رای آوری اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بود، هنوز نگاه مشخص و تعریف شده ای درباره فضای مجازی و فیلترینگ از خود نشان نداده است و به نظر می رسد فعلا در حال گرم کردن خود در فضای مجازی هستند!

جدولی از همه اعضای کابینه، از رئیس جمهور تا وزیران و معاونان دولت چهاردهم  و وضعیت حضور آنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تهیه شده است.

نکته قابل تامل این بود که اکثر اعضای کابینه یا در شبکه های اجتماعی فعال نبودند و یا تازه کار بودند و گویا تازگی ها با این صفحات آشنا شدند.در این جدول شخص رئیس جمهور و جواد ظریف با بیش از یک میلیون دنبال کننده در صدر جدول هستند و کاظمی وزیر آموزش پرورش با یکصد و چهل و هفت دنبال کننده، کمترین فالوئر را دارد.

وزیران اطلاعات، دادگستری و دفاع و رئیس بنیاد شهید هیچ فعالیت رسمی در شبکه های اجتماعی ندارند.

منبع :

خبر آنلاین

به اشتراک گذاری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!