فانی لند‌

تاریخ عرضه بازی Dynasty Warriors: Origins مشخص شد

شرکت KOEI Tecmo با حضور در استیت آو پلی اعلام کرد که بازی Dynasty Warriors: Origins در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۷ دی ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. 

Dynasty Warriors: Origins یک بازی جدید از این فرانچایز است که وعده می‌دهد بزرگ‌ترین نبردها در تاریخ این مجموعه را به نمایش بگذارد. بازیکنان تجربه مبارزه‌ی ۱ در برابر ۱۰۰۰ را خواهند داشت و حس و حال نبردهای عظیم ارتش‌ها را به طور کامل درک خواهند کرد.

در این بازی، بازیکنان باید با سرعت عمل کنند، چرا که حجم بی‌سابقه‌ای از دشمنان میدان نبرد را فرا می‌گیرد. هماهنگی با نیروهای متحد حیاتی است، چرا که باید در زمان واقعی تاکتیک‌های جنگی را به کار ببرند و از میان موجی از سربازان دشمن عبور کنند.

تماشا تریلر منتشر شده در یوتیوب 

در بازی Dynasty Warriors: Origins سربازان دشمن به صورت هماهنگ حمله می‌کنند و به شدت خطرناک هستند. در حالی که از مهارت‌های خود برای مبارزه استفاده می‌کنید، باید با هم‌رزمان خود پیشروی کنید و راه را باز کنید. وقتی به میدان نبرد هجوم می‌آورید، شما و هم‌رزمانتان با هزاران سرباز دشمن از ارتش‌های مخالف روبرو خواهید شد.

علاوه بر این، با برآورده کردن شرایط خاص، می‌توانید به طور موقت کنترل فرماندهانی مثل Guan Yu را به دست بگیرید که در کنار شما می‌جنگند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!