فانی لند‌

Soul Reaver 1-2 معرفی شد

نسخه بازسازی‌شده ترکیبی Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 از طریق فهرست فروشگاه پلی‌استیشن اوایل امشب به بیرون درز پیدا کرده بود که نشان می‌داد در مراسم State of Play سونی رونمایی می‌شود – که دقیقا همین اتفاق افتاد.

دو استودیو Crystal Dynamics و Aspyr Media به طور رسمی بازی Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered را معرفی کردند که هر دو عنوان اکشن ماجراجویی تحسین‌شده قبلی را در یک باندل جمع می‌کند و در عین حال آنه‌ا را با تصاویری به‌روز ارتقا می‌دهد.

تغییرات دیگر هنوز مشخص نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی سازندگان باشیم، اما طرفدارانی که برای بازگشت سری Legacy of Kain ناامید بوده‌اند، از این خبر خوشحال خواهند شد. برای نگاهی اجمالی به آنچه که ریمستر در اختیار دارد، تریلر زیر را ببینید.

یوتیوب

بازی اصلی، Blood Omen: Legacy of Kain، توسط Silicon Knights به سرپرستی Denis Dyack ساخته شد و توسط Crystal Dynamics در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. قسمت دوم، Legacy of Kain: Soul Reaver در سال ۱۹۹۹ وارد بازار شد که توسط کریستال داینامیکس ساخته شد و توسط امی هنیگ کارگردانی شد که نویسندگی و کارگردانی سری Uncharted را بر عهده داشت.

دنباله اکشن-ماجراجویی سه بعدی که در آن بازیکنان نقش Raziel خون آشام را در یک ماموریت انتقامی برای از بین بردن خالقش کین بر عهده می‌گیرند، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در سال ۲۰۰۳، بازی Legacy of Kain: Defiance آخرین اثر در مجموعه منتشر شد.

عرضه بازی Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered هم چندان دور نیست. عنوان بازسازی شده در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) منتشر خواهد شد و برای PS5 و PS4 تایید شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!