فانی لند‌

از کراس‌اوور دو بازی Stellar Blade و Nier: Automata رونمایی شد

تقریبا پنج ماه پس از انتشار انحصاری بازی روی پلی استیشن ۵، استودیو Shift Up اولین بسته الحاقی بازی Stellar Blade را معرفی کرد. این اسلشِر پسا آخرالزمانی در آوریل زمانی که با استقبال مثبت روبه‌رو شد، توجهات را به خود جلب کرد.

چند ماه پیش بود که Shift Up بحث یک دنباله، پورت پی‌سی و DLC را برای بازی Stellar Blade مطرح کرد – اکنون یکی از این سه مورد تایید شده است. در طول شوکیس State of Play پلی استیشن، اولین بسته الحاقی Stellar Blade فاش شد و این یک کراس‌اوور با عنوان Nier: Automata است که جهان‌های پسا آخرالزمانی با هم برخورد می‌کنند.

Stellar Blade زمانی که در منتشر شد، در صدر جدول فروش قرار گرفت و با توجه به اینکه تنها بر روی یک پلتفرم عرضه شد، قابل توجه بود. تنها در عرض چند هفته توانست بیش از ۱ میلیون نسخه بفروشد که باز هم برای یک IP جدید بدون هیچ طرفدار موجود، چشمگیر است. تیر ماه مشخص شد بازی تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون دلار برای شرکت درآمدزایی کرده است.

تیم Shift Up همچنین فاش کرد که حالت عکاسی مورد انتظار برای Stellar Blade منتشر خواهد شد. این قابلیت در یک به‌روزرسانی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا Eve را در حالت‌های مختلف تنظیم کنند، محیط را تغییر دهند و فیلترهایی را به دلخواه خود اضافه کنند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!