فانی لند‌

سه فیلم کمدی، پرفروش‌ترین‌ آثار هفته شدند

به گزارش تجارت نیوز،

در هفته‌ای که سینمای ایران پشت سر گذاشت (۲۸ شهریور تا ۳ مهر) ، «تگزاس ۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش بیش از ۱۱۸ هزار بلیت در  ۳۴۹سالن و ۳۱۸۲ سانس و فروشی بیشتر از ۶٫۹ میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. اکران این اثر که از هشتم خرداد سال جاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

این فیلم، پس از ماجرای مجسّمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) وبهرام (با بازی پژمان جمشیدی) باقی مجسّمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

فروش خوب «پول و پارتی» همچنان ادامه دارد. این فیلم سینمایی با اکران در ۲۹۲۸ سانس و ۳۸۱ سالن توانست نزدیک به  ۸۶ هزار بلیت بفروشد تا فروش این هفته‌اش به بیشتر ۵ میلیارد تومان برسد. 

در خلاصه داستان این فیلم  که ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، هدی هاشمی، امیر جعفری، هادی کاظمی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند، آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

«مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی سومین اثر پرفروش هفته شد تا هر سه فیلم پرفروش این هفته کمدی باشند. این فیلم سینمایی با فروش بیش از ۸۴ هزار بلیت در۳۶۳ سالن و ۲۸۹۹ سانس توانست فروشی ۴٫۹ میلیارد تومانی داشته باشد.

فیلم «مفت بر» یک عاشقانه بر بستر کمدی است که کارگردان سعی کرده است با تکیه بر موسیقی و فضای شادی که شکل گرفته است لحظات خوشی برای مخاطب ایجاد کند. در این فیلم سینمایی حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، و… ایفای نقش می‌کنند.

«قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی در دومین هفته از اکران، همچنان با استقبال مخاطبان و فروش خوب رو‌به‌رو بود. این فیلم با اکران در ۳۶۵ سالن و ۲۹۲۸ سانس و فروش بیش از ۷۶ هزار بلیت توانست فروشی بالغ‌بر ۴،۶ میلیارد تومان داشته باشد.

«قیف» به نویسندگی مشترک محسن امیر یوسفی و رضا عطاران، روایت ماجراهایی عاشقانه بین چند انسان و غیرانسان است که مدام در معرض خطر قرار می‌گیرد. در خلال این موقعیت‌ها، موضعی انتقادی هم به وضعیت جامعه دارد. قیف مخفف اسم شخصیت رضا عطاران است؛ کسی که از سیاره‌ای به نام هیرکانی به زمین آمده عاشق شده و سر سفر عقد نشسته این موجود فرازمینی اما گرفتار دشمنان قبیله خود هیرکینی‌ها میشود و نزدیک است که به شکل گربه درآید.

رضا عطاران، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیکخواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظرعلیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمید رضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

«شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی از دیگر آثار پرفروش هفته بود. این فیلم با فروش بیشتر از ۴۷ هزار بلیت در ۲۷۳ سالن و ۱۸۳۳ سانس توانست فروشی ۲٫۹ میلیارد تومانی داشته باشد. 

در خلاصه داستان فیلم که مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر، گیتی قاسمی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند، آمده است: به‌ دنبال درگذشت پدر خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند. شعار اصلی این فیلم برای اکران هم بامزه است: داستان یک ازدواج خرکی!

«شهرگربه‌ها ۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی  دیگر اثر پرفروش‌سینمای ایران در هفته گذشته بود. این اثر سینمایی که مختص به گروه سنی کودک و نوجوان است توانست در اولین هفته از اکران خود با فروش بیش از ۳۴ هزار بلیت در۳۰۲  سالن و ۱۹۵۴ سانس فروشی بیشتر از ۲ میلیارد تومان داشت.

در این فیلم پربازیگر بازیگرانی چون علی‌رضا خمسه، فرهاد آییش، یوسف تیموری، مریم سعادت، میرطاهر مظلومی، داریوش موفق، الیکا عبدالرزاقی، رضا بنفشه‌خواه، محمدهادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طایفه، علی شایانفر، داریوش پیرو، فرزانه زهره‌وند، ساناز نادری، امیر غفارمنش، امین زندگانی و نیوشا ضیغمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!