فانی لند‌

قیمت تور هرمز مهر 1403/ سفر به سه‌گانه قشم هرمز و هنگام چقدر هزینه دارد؟

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

اگر در پاییز و زمستان قصد سفر دارید، هوای دلپذیر و معتدل سواحل جنوب ایران و جزیره‌های خلیج‌ فارس، سفری دلچسب را برایتان به ارمغان می‌آورد. یکی از زیباترین این جزیره‌ها جزیره هرمز است. قیمت تور هرمز چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

جزیره هرمز نگین درخشان خلیج‌ فارس است و در جنوب بندرعباس قرار دارد و خاک سرخ و رنگارنگ و طبیعت بکر آن چشم‌اندازی رویایی را پیش چشمانتان به نمایش می‌گذارد. 

برای سفر به هرمز راه‌های مختلفی وجود دارد. سفر با اتوبوس و قطار تا بندرعباس و سپس سفر با شناورها تا جزیره هرمز  یا با هواپیما تا قشم یا بندرعباس و بعد هم سفر با شناورهای دریایی تا جزیره.

تور سه جزیره قشم، هرمز و هنگام سه شب و 4 روز است که با قطار و هواپیما ابتدا به قشم و از آنجا یک روزه از هرمز و هنگام بازدید می‌شود. 

ساحل نقره‌ای و سرخ، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه‌ها از مناطق دیدنی هرمز و دره ستارگان، ساحل ناز و تماشای دلفین‌ها از جاذبه‌های گردشگری جزیره هنگام است.

تنگه چاهکوه، قایق سواری در جنگل حرا و گشت بازار درگهان نیز از مناطق گردشگری و دیدنی قشم هستند.

قیمت تور هرمز

قیمت تور هرمز بسته به نوع وسیله نقلیه‌ایه که با آن سفر می‌کنید متغیر است. به عنوان مثال هزینه سفر با قطار برای 3 شب و 4 روز از 8 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان متغیر است و خدمات آن شامل: بلیط رفت‌وبرگشت قطار کوپه‌ای 4 تخته یا 6 تخته، 4 وعده صبحانه، یک وعده ناهار دریایی در گشت هرمز، بیمه مسافرتی، کلیه ترنسفر‌های دریایی و زمینی جزیره قشم و ورودیه هاست. وعده‌های غذایی شامل 4 وعده صبحانه و یک وعده نهار است. محل اقامت نیز در هتل و اقامتگاه‌های بومی است.

 

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!