بازی Ghost of Yōtei به بازیکنان کنترل بیشتری بر داستان میدهد
سونی و ساکرپانچ با معرفی Ghost of Yōtei، دنبالهای بر بازی تحسین شده گوست آو سوشیما، ارائه State of Play اخیر را به پایان رساندند. به تازگی مشخص شده که این بازی در راستای تکمیل بازی قبلی، اقدامات بسیاری انجام خواهد داد.
این بازی که ۳۰۰ سال پس از نسخه قبلی خود اتفق میافتد، بازیکن را در نقش یک قهرمان جدید به نام آتسو قرار خواهد داد. یکی از نکاتی که در رابطه با نسخه اول این بازی وجود داشت، نبود انتخاب در پیشروی داستان بود که ظاهرا ساکرپانچ این موضوع را در بازی جدید خود حل کرده است.
طی گفت و گوی این تیم با نیویورک تایمز، توسعه دهندگان Ghost of Yōtei فاش کردند که این بازی به بازیکنان «کنترل بیشتری» بر داستان قهرمان بازی یعنی آتسو میدهد. البته، سوشیما به شکل سادهای این مکانیزم را در خود جای داده بود، اما جز پایانبندی اصلی بازی، تاثیر خاصی روی روند کلی داستان نمیگذاشت.
کارگردان خلاقیت بازی همچنین اضافه کرد که استودیو به دنبال این است که از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در یک محیط جهان باز جلوگیری کند. در واقع به مانند Ghost of Tsushima قرار نیست تا در جهان باز بازی به دنبال فعالیتهای تکراری باشید و اتفاقات بسیاری در دنیای یوتیی خواهد افتاد.
او ادامه داد:
یکی از چالشهایی که با ساخت یک بازی جهان باز پیش میآید، ماهیت تکراری شدن مراحل است. ما قصد داریم در این موضوع تعادل برقرار کنیم و در راستای آن تجربیات منحصر به فردی پیدا کردیم.
عنوان Ghost of Yōtei قرار است در سال ۲۰۲۵ برای PS5 منتشر شود.