فانی لند‌

بسته هفتگی غذای سلامت ویژه کودکان

به گزارش تجارت نیوز،

با توجه به آمارهای نگران‌کننده‌ای که از سوی شهرداری تهران منتشر شده است، 48 درصد از دانش‌آموزان تهرانی با مشکل چاقی مواجه هستند.

این معضل، زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت، کلسترول بالا، کبد چرب، فشار خون و اختلالات هورمونی در سنین بزرگسالی است.

این شرایط نگران‌کننده ما را در ژول بر آن داشت تا راه‌حلی نوین و علمی برای تغذیه سالم کودکان ارائه دهیم.

 خانم آیلار مکی، مدیرعامل  مجموعه تغذیه سلامت ژول،  ارائه دهنده غذای رژیمی و سلامت، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما با سال‌ها تحقیق و بررسی نیازهای تغذیه‌ای کودکان، موفق شدیم اولین خط غذایی واقعی و متعادل را که به‌صورت علمی طراحی شده، ارائه دهیم. این محصولات، شامل تمام مواد مغذی ضروری بدن کودک مانند فیبر، چربی‌های مفید، کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین‌های کم‌چرب است. ما با استفاده از سلیقه و ترجیحات غذایی کودکان، به ویژه غذاهای فست‌فود و رستورانی که معمولاً مورد علاقه‌شان است، این مواد غذایی را به گونه‌ای تولید کرده‌ایم که هم سالم و هم خوشمزه باشد.

هدف اصلی ما این بود که کودکان بدون احساس محدودیت از غذاهای خود لذت ببرند، در حالی که بدنی سالم‌تر و قوی‌تر می‌سازند.»

 این محصولات با توجه به نیازهای تغذیه‌ای خاص کودکان طراحی شده و اولین گام بزرگ ژول در جهت حمایت از سلامت نسل آینده است.

 

ژول امیدوار است با معرفی این خط محصولات جدید، بتواند سهم بزرگی در بهبود سلامت کودکان و کاهش آمار چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

والدین عزیز می‌توانند از وبسایت ژول بسته هفتگی غذای سلامت کودک ( ژول جونیور ) را ثبت سفارش فرمایند و یا جهت مشاوره تغذیه رایگان، فرم مورد نظر را در وبسایت تکمیل کنند.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!