اهمیت شیوههای نوین تبلیغاتی در عصر جدید کسب و کارهای آنلاین
به گزارش تجارت نیوز،
آیا میخواهید در دنیای رقابت کسبوکارهای آنلاین، گامهای محکمی بردارید؟ آیا به دنبال راهکارهای نوین برای جذب مشتری و افزایش فروش هستید؟
همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران (مدیانو)، فرصتی استثنایی برای شماست تا از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و دیجیتال مارکتینگ آگاه شده و با متخصصان و فعالان این حوزه به گفتگو بنشینید.
چرا باید در همایش مدیانو شرکت کنید؟
تغییر رویکرد تبلیغات: دیگر دوران تبلیغات کور و تکراری گذشته است. مردم به دنبال تبلیغاتی هستند که هوشمندانه و هدفمند باشند. در این همایش، راهکارهای نوینی برای تبلیغات مؤثر و جذب مشتریان هدفمند را فرا خواهید گرفت.
اهمیت فناوریهای نوین: کسبوکارهای آنلاین برای موفقیت به استفاده از فناوریهای روز دنیا نیاز دارند. در مدیانو، با آخرین فناوریهای مورد استفاده در حوزه تولید محتوا، جریانسازی خبری و تبلیغات آشنا خواهید شد.
شبکهسازی با متخصصان: در این همایش، فرصت شبکهسازی با صاحبان و مدیران کسبوکارهای آنلاین مطرح کشور را خواهید داشت و میتوانید از تجربیات آنها بهرهمند شوید.
آشنایی با خبر فوری: هلدینگ تبلیغاتی رسانهای خبر فوری با گستره ۳۰ میلیونی مخاطبان خود، یک بازیگر اصلی در حوزه رسانه و تبلیغات دیجیتال است. در این همایش، با استراتژیها و فعالیتهای این هلدینگ قدرتمند آشنا خواهید شد.
در ههمین خصوص علی حاجیمحمدی، یکی از سخنرانان همایش مدیانو، به درستی اشاره میکند که: تبلیغات باید هوشمندانه و هدفمند باشد زیرا مردم دیگر پول خود را در تبلیغات قمار نمیکنند و به دنبال روشهای مؤثرتری برای تبلیغات هستند. همچنین برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی، باید از روشهای نوین و بهروز استفاده کرد. خبرفوری با تیمی جوان و خلاق و با تلاش در استفاده از جدیدترین فناوریهای روز نه فقط در امر تولید محتوا و جریانسازی خبری بلکه در جریانسازی تبلیغاتی و تقویت کانسپت اقتصاد رسانه نیز گام برمیدارد.
محورهای موضوعی همایش:
1.اقتصاد و رسانه
2.دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات هوشمند
3.زیست بوم های اقتصاد دیجیتال ایران
زمان و مکان برگزاری:
زمان: دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ تا ۲۱
مکان: مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران
برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر، به لینک زیر مراجعه کنید:
https://evnd.co/u10Cb
به اشتراک گذاری