فانی لند‌

آپدیت اندروید ۱۵ ویوو رسما عرضه شد، حتی قبل از گوگل

ما همچنان منتظر اندروید 15 هستیم تا به کانال پایدار برسد. حتی گوگل هنوز این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های پیکسل خود ارائه نکرده است، اما این بدان معنا نیست که بقیه OEM‌های اندرویدی باید منتظر بمانند. شرکت چینی Vivo در اقدامی شگفت‌انگیز، آپدیت اندروید 15 را برای دستگاه‌های پرچمدار خود منتشر کرد. بله، آپدیت اندروید ۱۵ ویوو رسما عرضه شده است، حتی قبل از گوگل.

آپدیت اندروید ۱۵ ویوو

شاید جالب باشد بدانید دو شرکتی که معمولا زودتر از بقیه به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کنند، امسال اننظار بیشتری را برای عرضه آپدیت اندروید 15 به ما دادند. سامسونگ، شرکتی که معمولاً ابتدا به‌روزرسانی‌های خود را منتشر می‌کند اما زمان عرضه به‌روزرسانی One UI 7 هنوز مشخص نیست.

همچنین گوگل، شرکتی که در واقع اندروید را توسعه می‌دهد هنوز آپدیت اندروید ۱۵ را به دست کاربران نرسانده است. با این حال ویوو چنین جسارتی کرده و آپدیت را ارائه می‌کند.

ذکر این نکته ضروری است که ویوو اندروید 15 را در نسخه پایدار عرضه می کند. این در حالی است گوشی‌های پیکسل (تا پیکسل 6) تاکنون توانسته‌اند پیش‌نمایش و بتا توسعه‌دهنده اندروید 15 را تحربه کنند.

با این حال، طبق گزارش‌های کاربران، ویوو نسخه پایدار رسمی را به کاربران ارائه می‌کند. این شرکت در ابتدا قصد داشت این به روز رسانی را پایان ماه جاری میلادی (۲ روز دیگر) ارائه کند. با این حال، به نظر می رسد که نمی تواند شوق خود را مهار کند.

کاربران گوشی‌های Vivo در حال حاضر شروع به دریافت به‌روزرسانی FunTouch OS 15 کرده‌اند. درست مانند OxygenOS و HIOS، شماره در FunTouch OS نشان‌دهنده نسخه Android است.

اندروید 15 در حال حاضر برای محصولاتی مانند Vivo X100 و Vivo X Fold 3 Pro عرضه شده است. این به‌روزرسانی حتی به iQOO 12 هم می‌رسد. همانطور که می‌دانید برند iQOO زیرمجموعه ویوو است.

آپدیت اندروید ۱۵ ویوو چه قابلیت‌های جدیدی دارد؟

آپدیت جدید Vivo برخی از ویژگی‌های مفید و جدید را به ارمغان خواهد آورد. ویژگی‌هایی مانند موارد زیر:

۱- اشتراک گذاری جزئی محتوای صفحه

۲- اتصال ماهواره ای

۳- پاک کن هوش مصنوعی برای عکس ها

۴- فضای خصوصی

و …

نظر شما درباره عملکرد ویوو در عرضه آپدیت اندروید 15 چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!