فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Asphalt Xtreme

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Asphalt Xtreme همراه ویجیاتو باشید.

معمولا زمانی‌که صحبت از تجربه بازی‌های ریسینگ می‌شود، اولین چیزی‌که به ذهن ما گیمرها می‌رسد، فرنچایزهای بزرگی چون سری نید فور اسپید، فورتزا و حتی گرن توریسمو هستند. فرنچایزهایی که حالا دیگر تبدیل به پادشاه دنیای بازی‌های ویدئویی شده‌اند و ردپای آن‌های می‌تواند در گوشه و کنار پلتفرم‌های مختلف پیدا کرد. اما روی پلتفرم موبایل، همه‌چیز متفاوت‌تر است! عناوین ریسینگ روی موبایل عمدتا با سری آسفالت شناخته می‌شوند و تاکنون نسخه‌های مختلفی از این سری برای موبایل منتشر شده. فرنچایزی شاهکار که سعی کرد دنیای بازی‌های ریسینگ را جذاب‌تر از سایر بازی‌ها روی موبایل به تصویر بکشد و اگر شما نیز طرفدار این دسته از بازی‌ها هستید، با بررسی Asphalt Xtreme همراه ویجیاتو باشید.

این بازی که با نام Asphalt Xtreme: Rally Racing نیز شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی گیم‌لافت ساخته شد. این بازی در واقع اسپین‌آفی برای سری اصلی آسفالت بود و این‌بار پای مسابقات رالی را به دنیای این سری باز می‌کرد. آسفالت اکستریم سیزدهمین نسخه در این سری به شمار می‌رفت و اولین بازی سری آسفالت بود که به مسابقات رالی و آفرود می‌پرداخت. همچنین چند ماه بعد از عرضه نسخه موبایلی این بازی، نسخه پی‌سی آن نیز در دسترس قرار گرفت تا افراد بیشتری قادر به تجربه این بازی موبایلی باشند.

این بازی به‌طور‌کلی موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شود. بطوری‌که Asphalt Xtreme در نهایت به امتیاز متای ۷۶ رسید که نسبت به مشخصاتی که داشت، ابدا نمره بدی نبود. همچنین در سال ۲۰۲۱ با تعطیلی استودیوی سازنده مادر این بازی، نتفلیکس مسئولیت پشتیبانی و همچنین انتشار آپدیت و برورزسانی‌ سرورهای این بازی را برعهده گرفت تا مانع به دست فراموشی سپرده شدن این بازی شود. حال شما برای تجربه این بازی در سال ۲۰۲۴، باید اکانت فعال نتفلیکس داشته باشید تا بتوانید پا به دنیای این بازی بگذارید.

درست مانند دیگر بازی‌هایی که تاکنون از سری آسفالت منتشر شدند، این بازی موبایلی نیز داستانی ندارد که بخواهد روایت جذابی از آن داشته باشد. متاسفانه سال‌های بسیاریست که بازی‌سازها در ساخت بازی‌های ریسینگ، بخش داستانی را قربانی گیم‌پلی می‌کنند و بیش از آن‌که تلاش در روایتی جذاب داشته باشند، سعی می‌کنند که صرفا گیم‌پلی آن بازی را بهتر کنند. موضوعی که درباره بازی موبایلی Asphalt Xtreme نیز صدق می‌کند و اگر طرفدار بازی‌های داستانی باشید، این بازی گزینه چندان مطلوبی برایتان نخواهد بود.

تمرکز اصلی استودیوی گیم‌لافت در ساخت این بازی در به تصویر کشیدن مسابقات رالی و آفرود بوده. به همین دلیل برخلاف نسخه‌های پیشین سری آسفالت، ما این‌بار به جای سوپرکار و خودروهای سریع، اتومبیل‌های غول‌پیکری داریم که در عبور از جاده‌های ناهموار فوق‌العاده‌اند. هسته اصلی گیم‌پلی این بازی هرچند که مشابه سایر بازی‌هاست، اما تفاوت‌های عمده میان این بازی و همچنین نسخه‌های اصلی آسفالت، باعث جذابیت هرچه بیشتر Asphalt Xtreme شده!

برای اجرای بازی موبایلی Asphalt Xtreme شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

اولین چیزی‌که در هنگام تجربه بازی‌های ریسینگ حائز اهمیت است، آزادی عمل بازیکنان در شخصی‌سازی و کاستومایز خودروهای مورد علاقه‌شان است. مهم است که یک بازی ویدئویی تا چه اندازه قابلیت‌های شخصی‌سازی دارد و Asphalt Xtreme نیز این قاعده مستثنی نیست. در واقع این‌طور می‌توان گفت که در دنیای این بازی، شخصی‌سازی‌ها بیشتر جنبه فنی دارند تا ظاهری! شما باید اتومبیل‌هایتان را از نظر فنی ارتقا دهید و تمرکز اصلی بازی روی این بخش است! نه تیونینگ ظاهری!

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!