فانی لند‌

چندین اقتباس از بازی Death Stranding در مراحل تولید قرار دارند

هیدئو کوجیما به تازگی فاش کرده که چندین اقتباس از Death Stranding در دست تولید است که یکی از آن‌ها فیلم لایو اکشن و بلندی است که در آذر سال قبل معرفی شد.

او اعلام کرد در حال گسترش آی‌پی در همه جهات هستند و در عین حال روی IP جدیدی مانند Physint و O.D کار می‌کنند که دومی با همکاری جردن پیل تولید می‌شود. در مصاحبه اخیر با Variety، هیدئو کوجیما جزئیاتی در مورد عملیات Kojima Productions و آنچه در آینده کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد، توضیح داد.

او به داشتن یک جدول زمانی شخصی و ایده‌آل برای پروژه‌های زیادی که روی آن‌ها کار می‌کند، اشاره کرد. او قرار است با افرادی مانند گیرمو دل تورو، نیکلاس ویندینگ رفن و جورج میلر همکاری کند تا برخی از این تولیدات جاه‌طلبانه را کنار هم بگذارد.

کوجیما در طول مصاحبه در مورد آنچه که تیم با آی‌پی Death Stranding می‌سازد، گفت:

در حال حاضر چندین پروژه اقتباسی «Death Stranding» در دست اجراست، داستان متفاوتی نوشته‌ام که برای یک فیلم در نظر گرفته شده است. اما وقت کارگردانی آن را ندارم، بنابراین انجام نمی‌دهم.

به نظر می‌رسد که فیلم دیگری به غیر از فیلم بلند در دست تولید با A24، ساخته می‌شود.

در حال حاضر، در حال ساخت یک فیلم Death Stranding با A24 هستیم. فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های زیادی وجود دارد، اما آنچه ما می‌سازیم فقط برگردان مستقیم بازی نیست.

هدف این است که مخاطبان نه تنها طرفدار بازی‌ها باشند، بلکه فیلم ما برای هر کسی مناسب باشد که سینما را دوست دارد. در حال ایجاد یک جهان Death Stranding هستیم که قبلا هرگز دیده نشده است.

بسیاری از استودیوها در حال چرخش به مفهوم جهان‌های چند رسانه‌ای هستند و Kojima Productions برای انجام این کار بسیار مناسب است. هیدئو کوجیما به عنوان فردی آینده‌گر شناخته می‌شد و برای دهه‌ها، بازی‌هایی که او خلق کرده – چه در کونامی و چه در استودیو خودش – داستان‌های نفس‌گیری را ارائه می‌دهند که خود کاملا آماده حضور بر پرده نقره‌ای هستند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!