فانی لند‌

فروش بازی Mario Kart 8 Deluxe در ژاپن از مرز ۶ میلیون نسخه گذشت

باید گفت بازی Mario Kart 8 Deluxe تاکنون به میزان قابل توجهی فروش رفته (مخصوصا برای یک ریمستر گسترده)، اما عنوان مسابقه‌ای کارتینگ، حتی در انتهای چرخه عمر نینتندو سوییچ، هیچ نشانه‌ای از توقف نشان نمی‌دهد. در واقع به تازگی از یک نقطه عطف فروش قابل توجه عبور کرده است.

طبق داده‌های تازه منتشر شده توسط Famitsu در مورد فروش هفتگی نرم‌افزار فیزیکی در ژاپن، Mario Kart 8 Deluxe بار دیگر در میان پرفروش‌ترین بازی‌های هفته ژاپن قرار گرفت و با فروش بیش از ۷ هزار نسخه در رتبه دوم جدول نرم‌افزاری قرار گرفت. نکته قابل توجه، فروش کلی بازی در ژاپن است که اکنون از مرز ۶ میلیون نسخه عبور کرده است. به طور دقیق ۶,۰۰۵,۵۹۴ عدد فروخته است.

به طور باورنکردنی، Mario Kart 8 Deluxe هنوز هم پرفروش‌ترین عنوان نینتندو سوییچ در ژاپن نیست. این تاج بر سر Animal Crossing: New Horizons قرار دارد که بیش از ۷.۹ میلیون نسخه در ژاپن فروخته است (و همچنان به مرز ۸ میلیون نزدیک‌تر می‌شود).

در همین حال، پس از ماریو کارت ۸، بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار دارد که بیش از ۵.۵ میلیون نسخه در این منطقه فروخته است. شایان ذکر است که ارقام فوق‌الذکر فقط فروش فیزیکی را شامل می‌شود، اگرچه ژاپن نسبت به اکثر مناطق دیگر سهم بیشتری از فروش فیزیکی دارد. با وجود این، نشان‌دهنده میزان فروش کلی عناوین نیست.

تا ۳۰ ژوئن، فروش جهانی Mario Kart 8 Deluxe به ۶۲.۹ میلیون نسخه رسیده بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!