فانی لند‌

«سید حسن نصرالله» با «سیمرغ شهادت» به قاف عشق محبوب ابدی و ازلی پرواز کرد و در قرب اجداد طاهرینش آرام گرفت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: داوود میرباقری نوشت: سید حسن نصرالله با سیمرغ شهادت به قاف عشق محبوب ابدی و ازلی پرواز کرد و در قرب اجداد طاهرینش آرام گرفت.

به گزارش سینماپرس، داوود میرباقری کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت او به شرح زیر است:

گفتمش: خالیست شهر از عاشقان

وینجا نماند مرد راهی تا هوای کوی یاران بایدش.

گفت: چون روح بهاران آید از اقصای شهر

مردها جوشد ز خاک، آنسان که از باران گیاه

و آنچه می باید کنون صبر مردان و دل امیدواران بایدش

(استاد شفیعی کدکنی)

خبر شهادت سید دوست داشتنی جبهه مقاومت، ناگهانی و بسیار دردناک بود. روح بلند سردار معرکه های نبرد با دشمن‌ترین دشمنان انسانیت، محبوب قلوب همه آزادگان، سید حسن نصرالله با سیمرغ شهادت به قاف عشق محبوب ابدی و ازلی پرواز کرد و در قرب اجداد طاهرینش آرام گرفت.

هرگز مرگ در بستر برای چون اویی که تمام لحظه‌های حیات طیبه‌اش در گرماگرم مبارزه با ظلم صهیونیست ‌های نژادپرست و در دفاع از حقانیت فلسطینیان و نیز دفاع از استقلال و وحدت ملت لبنان بود، زیبنده نبود و سرانجام هم به دست اشقی الاشقیای زمانه، رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل که مورد حمایت وقیحانه و همه جانبه و بی‌قید و شرط مدعیان صلح و حقوق بشر است، به فیض شهادت رسید.

نوشیدن شربت این چنین شهادتی گوارای وجودش باد. شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سید حسن نصرالله را به همه آزادگان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای روح بلند او و یاران شهیدش علو درجات و تداوم راه پرافتخارش را مسئلت دارم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!