فانی لند‌

این پرچمدار هواوی ۵ دوربین در قاب عقب دارد

انتظار می رود هواوی دومین سری پرچمدار سال 2024 خود را با نام میت 70 در ماه های پایانی سال جاری معرفی کند. به تازگی تصویری از این سری میت 70 پرو منتشر شده که تا حدی طراحی آن را نشان می دهد.

به گزارش دیجیاتو، تصویر میت 70 پرو در سایت یونانی Techmaniacs به بیرون درز کرد. در این عکس به نظر می رسد که این گوشی در دست یکی از مدیران هواوی است. چند هفته پیش، تصاویر زنده ای از میت XT هوآوی منتشر شد و ریچارد یو، مدیرعامل هواوی را در حال کار با این دستگاه نشان داد. با توجه به این موضوع، عجیب نیست اگر مدیر هواوی همان کسی باشد که میت 70 پرو را در عکس جدید در دست دارد.

این عکس نشان می دهد که 5 دوربین در جزیره هشت ضلعی پشت دستگاه قرار گرفته اند. همچنین طبق تصویر صفحه نمایش از 4 طرف خمیده است. البته باید توجه داشته باشیم که میت 70 پرو در این عکس در زاویه مناسبی قرار ندارد. نمی توان در مورد طراحی آن نظر دقیق داد. با این حال می‌توانیم دکمه پاور بیرون زده و دکمه تنظیم صدا را بالای آن در سمت راست گوشی ببینیم.

تراشه احتمالی هواوی میت 70 پرو

رونمایی از میت 60 در سال گذشته شوکه کننده بود. همانطور که هواوی یک سورپرایز بزرگ داشت. در این مورد، برای اولین بار از سال 2020، سری جدید گوشی های میت 60 از پردازنده انحصاری Kirin 9000s استفاده می کند.

تراشه Kirin 9000s با فرآیند SMIC 7 نانومتری ساخته شده است. در حالی که کاربران آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از تراشه A 17 Pro با فرآیند 3 نانومتری استفاده کردند. با این حال، علیرغم تحریم های آمریکا، هواوی و SMIC موفق به تولید چیپست مجهز به فناوری 5G شدند. با توجه به اینکه سری میت 70 تا قبل از پایان سال 2024 عرضه می شود، بسیاری از کارشناسان و کاربران مشتاق دیدن این تراشه در این گوشی ها به خصوص میت 70 پرو هستند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!