فانی لند‌

مقیسه: از همه هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌خواهم که در پویش «آغاز نصرالله» شرکت و در فضای مجازی از این هشتگ استفاده کنید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برگزیدگان پویش ملی «غزه مظلوم» که با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، مراسم اختتامیه پویش ملی «غزه مظلوم» روز دوشنبه – ۹ مهرماه- با حضور سعید پورابوالقاسم رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در سالن همایش‌های ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد.

پورابوالقاسم، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی پویش ملی «غزه مظلوم» را یک جریان‌سازی از سمت خود مردم برای اتفاقات غزه خواند و گفت: برگزاری اختتامیه این مراسم به معنای پایان پویش نیست. ما ادامه تولید محتوا برای حمایت از مظلومان فلسطینی را خواهیم داشت و اگر محتوای فاخری در این زمینه تولید شود حمایت می‌کنیم.

مقیسه رئیس ساترا گفت: از همه هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌خواهم که در پویش «آغاز نصرالله» شرکت و در فضای مجازی از این هشتگ استفاده کنید. امیدوارم با این اقدامات فرهنگی بتوانیم به استکبارستیزان دنیا کمک کنیم.

تولید محتوای هنری همدلانه با مردم غزه

محمدصادق افراسیابی به عنوان یکی از داوران این پویش بیانیه هیات داوران را خواند و گفت: در این دوره از پویش ۴۴۷ اثر در ۵ قالب «فیلم و انیمیشن»، «پادکست و آثار صوتی»، «پوستر و آثار گرافیکی»، «موسیقی»، «شعر و قطعه ادبی» از طریق سامانه شبکه فعالان فرهنگی دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد که پس از ارزیابی رتبه‌های یک تا ۳ از هر بخش انتخاب شدند.

وی افزود: پویش غزه مظلوم رویکرد اصلی خود را شناسایی استعدادهای مردمی در عرصه تولید محتوای هنری همدلانه با مردم غزه و ایجاد بستر مناسب برای انتشار این آثار در فضای مجازی با موافقت و همراهی برگزیدگان پویش قرار داده است. قطعا تلاش در این مسیر روشن، مبتنی بر خلوص نیت و همدلی با ملت مظلوم غزه شکل می‌گیرد و از این منظر تمام آثار تولید شده برای شرکت در پویش غزه مظلوم، شایسته تجلیل هستند.

افراسیابی تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این پویش فصلی جدید در توجه به هنر مردمی در همدلی و همراهی با ملت غزه مظلوم و زمینه ساز توجه بیشتر رسانه های جمعی به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تولید و انتشار آثار هنری و رسانه ای مرتبط با غزه باشد.

در پایان این مراسم، تعداد ۱۳ نفر از برگزیدگان در بخش‌های مختلف پویش ملی «غزه مظلوم» جوایز خود را دریافت کردند و همچنین از تابلوی نقاشی «نور خدا» با موضوع کودکان غزه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، پویش غزه مظلوم با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!