فانی لند‌

تاریخ انتشار نسخه ارلی اکسس بازی Assetto Corsa EVO مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار نسخه ارلی اکسس بازی Assetto Corsa EVO مشخص شد و به نظر می‌رسد که طرفداران این بازی شبیه‌ساز می‌توانند به زودی آن را تجربه کنند.

مارکو ماساروتو، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی KUNOS Simulazioni در یک مصاحبه مطبوعات گفت:

ما قصد داریم برای درست کردن مشکلات مختلف بازی وقت بگذاریم، برای همین است که دسترسی زودهنگام بازی Assetto Corsa EVO به طور رسمی در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۷ دی ۱۴۰۳) آغاز می‌شود. هدف ما اطمینان از کیفیت بازی بوده که همه علاقه‌مندان به شبیه‌سازهای رانندگی از آن انتظار دارند. مایلیم صمیمانه قدردانی خود را برای حمایت مستمر و فوق‌العاده شما در این مدت ابراز کنیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اخبار هیجان‌انگیز بیشتری در مورد پروژه طی آینده نزدیک هستیم!

ما می‌دانیم که شما مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به راه‌اندازی بازی Assetto Corsa EVO بوده‌اید. به ما اعتماد کنید، ما سخت در تلاش هستیم تا مطمئن شویم همه چیز با استانداردهای ما مطابقت دارد.

بازی Assetto Corsa EVO همانند نسخه قبلی خود شامل خودروهایی از کلاس‌های مختلف می‌شود که به دست توسعه‌دهندگان با تجربه‌ای خلق شده است. ماشین‌های آف‌رود، کلاسیک، سوپر خودروها، ماشین‌های مسابقه‌ای و غیره از طریق سیستم پیشرفته جدید این بازی یعنی KUNOS که عملکرد مکانیکی، الکترونیکی و آیرودینامیک را شبیه‌سازی می‌کند در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Assetto Corsa EVO نشان‌دهنده یک جهش بزرگ در سری Assetto Corsa است که تجربه‌ای غنی از بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی را ارائه می‌دهد. عنوان مذکور با پشتیبانی کامل از مسابقات ۲۴ ساعته، نورپردازی پیشرفته، آب و هوای پویا و ارائه محیط‌های واقعی با رعایت شرایط پیست و جلوه‌های بصری واقعی تلاش دارد تا به بزرگ‌ترین بازی این سبک تبدیل شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!