فانی لند‌

شرکت Nexon America برای رشد کارکنان خود را اخراج می‌کند

در سال ۲۰۲۴ شاهد تعدیل نیرو بسیار زیادی در صنعت ویدئو گیم بوده‌ایم و اکنون نام شرکت Nexon America را هم باید به لیست اضافه کنیم.

شرکت Nexon America به تازگی با هدف بازسازی و ایجاد گروه توسعه جدیدی در غرب، اقدام به تعدیل نیرو کرده است. با این حال، خبرهای خوبی هم در این میان وجود دارد: این تغییرات نشان‌دهنده آغاز یک استراتژی رشد بلندمدت است که به‌ویژه برای علاقه‌مندان به بازی‌هایی مانند MapleStory و Dave The Diver هیجان‌انگیز خواهد بود.

بر اساس بیانیه نکسان، این تعدیل نیرو تنها شامل تعداد کمی از کارکنان شده و در عین حال، این شرکت به دنبال جذب نیروهای جدید برای توسعه گروه جدیدی است که روی توسعه و بومی‌سازی بازی‌ها تمرکز دارد. این گروه جدید که با نام Western Development Group در لس آنجلس تشکیل می‌شود، تحت رهبری مدیر باسابقه هانبیول اوه فعالیت خواهد کرد.

استراتژی جدید Nexon با نام Hyperlocalization به معنی بومی‌سازی دقیق‌تر بازی‌ها برای مخاطبان بازارهای مختلف مانند اروپا و آمریکای شمالی است. هدف از این استراتژی، ارائه بازی‌هایی است که با سلیقه‌ها و نیازهای محلی همخوانی بیشتری دارند و به این ترتیب، تجربه بهتری برای بازیکنان فراهم می‌کند.

به دنبال این تغییرات، کمپانی نکسان در حال جذب مهندسان و طراحان جدید است تا بتواند تیم توسعه قوی‌تری را تشکیل دهد. این اقدامات نشان می‌دهد که Nexon به طور جدی روی رشد و توسعه آی‌پی‌های موفق خود و همچنین ایجاد بازی‌های جدید تمرکز کرده و نویدبخش آینده‌ای پر از نوآوری و هیجان برای علاقه‌مندان به بازی‌های این شرکت است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!