فانی لند‌

بازی Football Manager 25 رسما معرفی شد

استودیو Sports Interactive تاریخ انتشار Football Manager 25 را اعلام کرد. این عنوان در تاریخ ۲۶ نوامبر (۶ آذر)، روی Xbox، PS5، PC و Mac عرضه خواهد شد. عناوین پی‌سی و ایکس باکس از طریق سرویس گیم پس هم در دسترس خواهند بود.

Football Manager 25 Mobile همچنین قرار است در تاریخ ۲۶ نوامبر به صورت انحصاری در نتفلیکس عرضه شود، در حالی که Football Manager 25 Touch در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

طبق گفته استودیو متعلق به سگا، FM25 با استفاده از موتور Unity، بزرگ‌ترین پیشرفت فنی و بصری این سری در یک نسل است. همچنین این اولین نسخه در مجموعه بازی‌های قدیمی است که شامل فوتبال زنان می‌شود.

پیش‌خرید دیجیتال Football Manager 2025 برای رایانه‌های شخصی و مک از طریق خرده‌فروشان مورد تایید سگا، با ۱۰ درصد تخفیف انجام می‌شود. قبل از تاخیر اخیر، Sports Interactive قصد داشت این بازی را در اوایل نوامبر منتشر کند.

مایلز یاکوبسون، مدیر استودیو گفت: «همانطور که در مصاحبه‌ها و به‌روزرسانی‌های توسعه اشاره کردم، چرخه FM25 برای کل تیم SI چالش‌برانگیز بوده است. FM25 تنها نقطه شروع برای ۲۰-۳۰ سال آینده استودیو است.

همچنین نقطه‌ای است که دنیا شاهد به ثمر نشستن دو پروژه چند ساله ما است: تغییر به موتور یونیتی و معرفی فوتبال زنان. این به ما احساس موفقیت واقعی می‌دهد که کار سخت خود را با شما به اشتراک بگذاریم و واقعا مشتاقانه منتظریم تا در هفته‌های قبل از انتشار بازی، چیزهای بیشتری را به شما نشان دهیم».

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!