فانی لند‌

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment

متاسفانه ما ایرانیان امکان خرید مستقیم تلگرام پرمیوم را نداریم به همین دلیل نیاز به سایت‌های واسطه‌ای مانند فرگمنت خواهیم داشت تا اکانت پرمیوم را به صورت گیفت دریافت کنیم. توجه داشته باشید که سایت فرگمنت یک سایت خرید و فروش مزایده ای است و تنها مزیت آن فعال سازی اشتراک تلگرام پریمیوم بدون لاگین نیست. بسیاری از افراد حرفه‌ای با خرید و فروش شماره مجازی تلگرام و یا آدرس چنل‌های معروف تلگرام، به سودی قابل توجه می رسند. با ما همراه باشید تا به صورت مرحله به مرحله با سایت فرگمنت آشنا شویم.

چگونه تلگرام پرمیوم را فعال کنیم رایگان

در سایت Fragment مبنای خرید و فروش ارز دیجیتال TON می‌‌باشد. شما می‌توانید با فعالیت در ربات‌های تلگرامی انواع ارز دیجیتال را به دست آورید و در نهایت آن را به  تون تبدیل کنید. به عنوان مثال ربات‌هایی مانند داگز، همستر، نات کوین و … می‌تواند برای شما سود قابل توجهی به دنبال داشته باشد. حتی آن ها در قبال ارتقاء اکانت تلگرام از حالت استاندارد به حالت پرمیوم به کاربران خود پاداش نیز می دهند. به همین دلیل است که در مقالات “نحوه خرید تلگرام پرمیوم ارزان” بیشتر به دریافت انواع کوین و توکن تلگرامی اشاره می‌شود. چرا که در نهایت افراد آن را به ارز دیجیتال تون تبدیل کرده و در سایت فرگمنت از اشتراک نهایی لذت میبرند.

خرید تلگرام پریمیوم با Ton Coin در سایت Fragment

برای به دست آوردن اکانت پرمیوم تلگرام، تمامی مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید. دقت کنید که داشتن یک برنامه تغییر دهنده آیپی ثابت به شما در این زمینه کمک ویژه ای خواهد کرد.

اولین گام نصب کیف پول Ton keeper

برای اینکه بتوانید از مزایای اشتراک تلگرام پرمیوم بدون لاگین استفاده کنید، لازم است که کیف پول تون کیپر را داشته باشید و آن را به سایت فرگمنت متصل نمایید، برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

از اپ استور یا گوگل پلی، اپلیکیشن اصلی Tonkeeper را دانلود کنید. با توجه به تعداد نصب و همچنین امتیازی که برای هر گزینه ثبت شده است، برنامه اصلی را انتخاب نمایید.

پس از پشت سر گذاشتن گزینه خوش آمد گویی لازم است که روی گزینه “Create new Wallet” ضربه زده تا کیف پول جدید ساخته شود.

پس از درخواست ساخت حساب کاربری جدید ممکن است که اندکی منتظر بمانید تا کلمات ریکاوری شما ثبت شود و در کنار یک دیگر قرار بگیرد که این انتظار به دلیل سختی شبکه است.

آخرین مرحله از شما در خواست می‌شود که کلمات کلیدی جدید را کنار یک دیگر قرار دهید و مجدد تکرار نمایید. دقت کنید که کلمات کلیدی به درستی ثبت شوند و در نهایت نیز یک رمز عبور روی آن قرار دهید.

دومین مرحله ورود به سایت Fragment

پس از اینکه حساب کاربری خود را ساختید، زمان آن رسیده است که خرید اکانت پرمیوم تلگرام خود را داخل سایت رسمی فرگمنت رسمی کنید. برای این هدف نیز مراحل زیر را دنبال نموده تا به هدف مورد نظر برسید. اگر نام کاربری تلگرام ندارید، حتما یک گزینه مناسب انتخاب کنید که در ادامه نیز به آن نیاز خواهیم داشت.

داخل اپلیکیشن کروم آدرس ” https://fragment.com/” را وارد کنید تا به سایت اصلی دسترسی داشته باشید.

در بالای صفحه گزینه “Connect Ton” را انتخاب کنید تا کیف پول شما به سایت فرگمنت متصل شود.

پس از تایید کیف پول از بالای صفحه، عبارت “Premium” را انتخاب کنید تا یک صفحه جدید باز شود و سپس نوع اشتراک تلگرام خود را مشخص نمایید.

در این مرحله دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود که باید ” buy Premium for a user” را انتخاب کنید.

حال در بخش ” choose recipient” نام کاربردی یا همان آیدی تلگرام خود را وارد کرده و منتظر تایید آن بمانید. پس از تایید نام کاربری، عکس پروفایل نمایش داده می‌شود. حتما بررسی کنید که عکس اکانت شما باشد.

در این مرحله باید مدت زمان اشتراک خود را انتخاب کنید و بر اساس آن در خواست نمایید و برحسب ارز دیجیتال تون نیز بهای آن را پرداخت نمایید.

در صورتی که داخل کیف پول خود مقدار کافی ارز دیجیتال تون دارید مشکلی وجود ندارد، اما در غیر این صورت می‌توانید از طریق صرافی‌های مجازی مقدار مورد نیاز خود را تامین کنید.

پس از انتخاب پلن نهایی و اطمینان از موجودی کیف پول خود روی گزینه “Gift Telegram premium” کلیک کرده تا به کیف پول خود منتقل شوید.

در این بخش از شما درخواست اثر انگشت و وارد کردن رمز خواهد داشت تا تراکنش داخل کیف پول انجام شود.

پس از تایید تراکنش به سایت اصلی برگردید و منتظر تایید شبکه بلاک چین بمانید. این مرحله ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد. اما پس از تایید به سادگی می‌توانید اکانت تلگرام خود را از حالت استاندارد به حالت پرمیوم تبدیل کنید.

خرید تلگرام پرمیوم ارزان

برخی مواقع افراد به جای استفاده از سایت رسمی فرگمنت به سراغ سایت‌های واسطه و یا ربات فرگمنت داخل تلگرام می‌روند. گاهی اوقات نیز با هدف خرید تلگرام پریمیوم ارزان به این مسیر کشیده می‌شوند، اما نتیجه رضایت بخشی در انتظارشان نخواهد بود. نرخ و تعرفه خرید و فروش تلگرام پریمیوم فرگمنت ثابت است و هیچ سایتی نمی‌تواند با نرخی ارزانتراز آن حساب شما را از حالت استاندارد به حساب پرمیوم تبدیل کند. مگر این که بخواهید تلگرام پریمیوم اشتراکی تهیه کنید که ریسک بسیار بالایی دارد و می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. البته که برخی از سایت‌های معتبر فارسی به شما امکان خرید تلگرام پرمیوم بدون لاگین با قیمت سایت اصلی فرگمنت میدهند که تعداد بسیار محدودی دارند.

تلگرام پرمیوم رایگان در سایت فرگمنت

با توجه به این که آموزش خرید اکانت تلگرام پرمیوم رایگان در سایت Fragment را بررسی می‌کنیم لازم است اکانت‌های تلگرام پریمیوم رایگان نیز اشاره کنیم. برخی مواقع در سایت فرگمنت افراد یک شماره مجازی را به قیمت بالاتری میفروشند و با مبلغ به دست آمده یک شماره مجازی دیگر میخرند و همچنین اکانت خود را از حالت معمولی به حالت پرمیوم تبدیل می‌کنند.

 دقت کنید که خرید و فروش شماره مجازی تلگرام پریمیوم و یا چنل تلگرام پرمیوم می‌تواند سود بسیار زیادی به دنبال داشته باشد، در صورتی که می توانید برای آن اندکی زمان صرف کرده و بهترین گزینه های موجود را انتخاب کنید. اگر مدت زمانی کوتاهی را داخل این سایت بگذرانید، قطعا گزینه های جذاب بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که می‌تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد. توجه نمایید که معیار خرید و فروش در سایت فرگمنت، تنها اکانت پرمیوم تلگرام و ارز دیجیتال تون است.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به بررسی “روش خرید اشتراک تلگرام پرمیوم در سایت فرگمنت” پرداختیم. در صورتی که سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را ثبت خواهند کرد. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نکات مطرح شده عرض کنیم باید به داشتن یک کیف پول تون کیپر و مقدار تون کوین اشاره کنیم.

تنها چیزی که در سایت فرگمنت نیاز دارید تا اکانت تلگرام خود را از حالت استاندارد به حالت پرمیوم تبدیل کنید، یک مقدار ارز دیجیتال است که آن را نیز می‌توانید از طریق ربات‌های تلگرامی مختلف به دست آورید. در نهایت به یاد داشته باشید که سایت فرگمنت برای ارائه خدمات دقیق نیاز به یک برنامه تغییر دهنده آیپی ثابت دارد. اختلال در ارتباط شما با سایت فرگمنت در تایید تراکنش شما نیز اختلال ایجاد می‌کند. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید حتما از دسترسی خود به اینترنت بین الملل اطمینان حاصل کنید. چرا که عدم تایید تراکنش شما توسط سایت به منزله از بین رفتن تون کوین‌تان خواهد بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!