فانی لند‌

موتورولا Moto G75 با تعهد آپدیت ۶ ساله معرفی شد: اولین گوشی با تراشه Snapdragon 6 Gen 3

موتورولا خیلی آهسته و پیوسته مسیر خود را طی می‌کند و شاید سهم بازار زیادی نداشته باشد اما دست خالی هم نیست. به تازگی یک گوشی اقتصادی جدید از این برند تحت مالکیت لنوو معرفی شده که می تواند محصول جالبی باشد. موتورولا Moto G75 با تعهد آپدیت ۶ ساله عرضه می‌شود و عنوان اولین گوشی با تراشه Snapdragon 6 Gen 3 را نیز داراست.

موتورولا Moto G75

موتورولا موتو جی ۷۵ فایوجی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD است که توسط شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. صفحه نمایش از رزلوشن+FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می کند. این گوشی دارای گواهی IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810H است که به ترتیب به مقاومت در برابر آب‌وخاک و شرایط محیطی سخت اشاره دارد.

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام رسماً معرفی شد: نسخه آندرکلاک Snapdragon 7s Gen 2

تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 6 نسل 3 که موتو G75 را تامین می کند، دارای ۲ کلاستر ۴ هسته‌ای است که یکی هسته‌های Cortex-A78 را با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و دیگری ۴ هسته Cortex-A55 را با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز ارائه می‌کند. این تراشه با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

شما می‌توانید تا ۸ گیگابایت رم مجازی نیز از طریق بخش نرم افزاری به آن بیافزایید. همچنین پشتیبانی از مموری کارت نیز برای افزایش حافظه داخلی وجود دارد.

صحبت از نرم افزار شد و باید بدانید که این دستگاه با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX موتورولا همراه خواهد بود. موتورولا ۵ سال آپدیت اساسی اندروید و ۶ سال آپدیت امنیتی را برای این گوشی میان رده اقتصادی خود وعده می‌دهد.

در حالی که روی اندروید 14 با MyUX اجرا می شود، وعده داده شده است که پنج ارتقاء سیستم عامل چشمگیر و شش سال به روز رسانی امنیتی دریافت کند.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند.

از نظر دوربین، Moto G75 5G دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است. روی قاب پشتی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر قرار دارد که در کنارش دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین کمکی برای جلوگیری از سوسوزدن نور قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت روی لبه دستگاه و بلندگوهای استریو دوگانه Dolby Atmos اشاره کرد. در بخش ارتباطات Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث 5.4، NFC و پورت USB-C وجود دارد.

ابعاد این دستگاه برابر 166.09 در 77.24 در 8.44 میلی‌متر و وزنش برای مدل با قاب پشتی چرم گیاهی ۲۰۸ گرم است. مدل دارای قاب پشتی مات ۲۰۵ گرم خواهد بود.

رنگ بندی و قیمت موتورولا موتو G75 چقدر است؟

موتورولا Moto G75 5G در رنگ‌هایی مانند خاکستری زغالی (مات)، آبی و سبز (چرم وگان) عرضه می‌شود. قیمت آن معادل ۳۹۷ دلار است.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی موتورولا چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!