فانی لند‌

در آنتالیا در شب چه باید کرد؟ (زندگی شبانه)

مقاصدی به اندازه آنتالیا در ریویرای ترکیه، مقصدهای شگفت انگیز و سرگرم کننده ای وجود دارد که آن را به مکانی ایده آل برای تعطیلات برای انواع فعالیت ها با تور انتالیا تبدیل می کند. یکی از بزرگترین جاذبه های این منطقه، زندگی شبانه پر جنب و جوش و منحصر به فرد آن است که شهر را به یک مرکز پر جنب و جوش برای مجموعه ای عظیم از فعالیت های شبانه با تور ارزان آنتالیا تبدیل می کند. چه دوست دارید از چند کوکتل با کیفیت در یک سالن مجلل لذت ببرید یا بخواهید وقت خود را به گشت و گذار در بازارهای شبانه بگذرانید، تور لحظه آخری آنتالیا همه چیز را دارد. بنابراین، در این پست با کارهایی که در شب در آنتالیا باید انجام دهیم، آشنا خواهیم شد.

آنتالیا جواهر سواحل مدیترانه ترکیه، نه تنها به خاطر سواحل خیره کننده و بناهای تاریخی، بلکه به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش نیز مشهور است.

فعالیت های عصرانه خانواده پسند

آنتالیا فقط برای بزرگسالان در شب نیست، زیرا در هنگام غروب خورشید فعالیت‌های خانوادگی زیادی برای لذت بردن وجود دارد. از بازارهای زیبای شبانه گرفته تا برنامه‌های زنده، در آنتالیا از کارهایی که باید با خانواده انجام دهید کم نخواهید داشت.

بازار آنتالیا مکانی عالی برای بازدید خانواده ها در شب است. در اینجا، می‌توانید صنایع دستی محلی خرید کنید و غذاهای سنتی خیابانی ترکیه را امتحان کنید، که هم بینش فرهنگی و هم لذتی برای ذائقه‌تان ارائه می‌کند.

بازار خیابان لارا یکی دیگر از بازارهای عالی برای کوچولوها است. این بازار یک فضای خانوادگی دوستانه با طیف متنوعی از غرفه ها و سرگرمی های محلی ارائه می دهد. این یک مکان رنگارنگ و پر جنب و جوش برای گذراندن یک شب با عزیزان است.

سفرهای دریایی عصر

کشتی مدیترانه سانست برای خانواده‌ها طراحی شده است و شامل فعالیت‌هایی می‌شود که به کودکان پاسخ می‌دهد و مناظر خیره‌کننده‌ای از خط ساحلی را در هنگام غروب خورشید ارائه می‌دهد. یکی دیگر از گزینه های عالی، رفتن به تور قایق شبانه است که به شما امکان می دهد تور آنتالیا را در شب از منظر منحصر به فرد دریا ببینید. این کروزها مجهز به امکانات رفاهی مناسب برای خانواده هستند و تجربه ای راحت و لذت بخش را برای همه سنین تضمین می کنند.

نمایش های فرهنگی

آسپندوس آرنا میزبان مجموعه‌ای از نمایش‌های نوا و موسیقی سنتی است که برای کل خانواده مناسب است. این نمایش‌ها نگاهی اجمالی به میراث فرهنگی غنی ترکیه دارند.

Fire of Anatolia یک نمایش با شهرت جهانی است که فولکلور ترکیه را از طریق نماهنگ و لباس های دیدنی زنده می کند. این نمایش یک جشن فرهنگی است که مخاطبان را در هر سنی مجذوب خود می کند.

زندگی شبانه  در شهر قدیمی آنتالیا

کالیچی، شهر قدیمی آنتالیا، برای کسانی که به دنبال تجربه زندگی شبانه شهر قدیمی آنتالیا هستند، ضروری است . خیابان‌های باریک و پرپیچ‌وخم با بارها، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب کنار هم قرار گرفته‌اند که هر کدام فضایی منحصربه‌فرد را ارائه می‌کنند. مکان‌های پرطرفدار شامل رستوران Seraser Fine Dining برای یک عصر پیچیده و The Castle Cafe برای مناظر خیره‌کننده بندر است.

زندگی شبانه در مرکز شهر آنتالیا

زندگی شبانه مرکز شهر آنتالیا پر از انرژی است. در مرکز شهر، کلوب‌ها و بارهای متعددی وجود دارد که آن را به محلی برای مهمانی‌ها تبدیل کرده است. مکان‌های محبوبی مانند کلاب اینفرنو و باشگاه سیلا به‌خاطر حال‌های پرانرژی و موسیقی عالی‌شان معروف هستند. برای شبی آرام‌تر، به بارهای روی پشت‌بام که مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر ارائه می‌دهند، بروید.

سفری دریایی در آبشار دودن داشته باشید

آبشار دودن از صخره ای در نزدیکی فرودگاه آنتالیا فرو می ریزد. خانواده‌ها می‌توانند در پارک بالا قدم بزنند و پیک نیک کنند، زیرا آب‌های سفید در زیر غرش می‌کنند. لذت بیشتر، تور قایق آبشاری از بندر آنتالیا است که به شما امکان می دهد از نزدیک شاهد اسپری های پر هیاهو آب باشید.گشت و گذار قایق آفتابی دو ساعته در اطراف آبشارهای دودن، چشم اندازهای عالی از شهر را نوید می دهد.

شاهد مجسمه های سندلند باشید

سندلند ادعا می کند که یکی از بزرگترین موزه های شن و ماسه در فضای باز در جهان است. صدها مجسمه شنی، از شخصیت های کارتونی گرفته تا عجایب هفتگانه جهان، از ساحل برمی خیزند.

با بچه ها در کنار گلادیاتورهای غول پیکر رومی و ابوالهول مصری در شب با صفحه نمایش، که در منطقه مناسب خانواده “لارا”  واقع شده سپری کنید بچه ها همچنین می توانند با شرکت در کارگاه مجسمه سازی ساخت مجسمه های شنی را یاد بگیرند.

گشت و گذار در بزرگترین تئاتر رومی ترکیه

شهر باستانی آسپندوس شامل یکی از بکرترین تئاترهای رومی در جهان است. این بنای تاریخی عظیم در ۴۵ دقیقه رانندگی از شرق آنتالیا، مانند یک سالن اپرای سنگی از زمین‌های مسطح جنگلی برمی‌خیزد.آکوستیک آنقدر دست نخورده باقی مانده است که اجراهای اپرا، از آیدا تا لا تراویاتا ، هنوز هم امروز در اینجا برگزار می شود.مناطق داخلی شامل بقایای یک قنات، آگورا و حمام های رومی است. چیدمان عالی برای ایندیانا جونز جوان . شهر نزدیک سریک ، که با اتوبوس از آنتالیا قابل دسترسی است، مکان خوبی برای ناهار است.

در ساحل شهر مرمرلی حمام کنید

در پایین، ساحل مرمرلی ، نواری از شن و ماسه با کلوپ‌های ساحلی دوستانه در کنار دریای مدیترانه قرار دارد.

پارو زدن در مرمرلی کم عمق و ایمن است، آب گرم و شفاف است. غذا و نوشیدنی برابر کباب تازه و لیوان های بی پایان چای. این منظره شامل تورهای کشتی دزدان دریایی است که از بندر تاریخی آنتالیا، درست در اطراف خلیج خارج می شوند.

در آکواریوم آنتالیا سلفی کوسه بگیرید

یکی از بزرگترین مجتمع های زندگی دریایی اروپا در منطقه هتل کنییالتی  واقع شده است . آکواریوم آنتالیا دارای ۶۴ مخزن است که به مناطق جغرافیایی تقسیم شده اند، به علاوه یک تونل به طول ۱۳۱ متر که حاوی یک لاشه هواپیما به اندازه واقعی است.

رنگارنگ ترین منطقه، بخش صخره های استوایی است که دلقک ماهی ها و اسب های دریایی در پشت مرجان های زنده پنهان می شوند. این آکواریوم همچنین دارای یک نمایش روزانه تغذیه کوسه است که توسط یک متصدی شجاع در لباس غواصی اجرا می شود.

در غار کاراین در زمان قدم بزنید

اولین انسان ها برای زندگی در دامنه تپه ای آفتابی در شمال آنتالیا انتخاب شدند. از ۲۰۰۰۰۰ سال پیش تا عصر برنز، مجموعه غار کاراین میزبان شکارچیان و کشاورزانی بود که در حومه غنی زیر غار کار می کردند.

امروزه این مجموعه با استالاکتیت‌ها و استالاگمیت‌هایش که با نورهای چند رنگ روشن شده‌اند، شاهدی ترسناک از تاریخ باستان است. جیغ خفاش ها مانند اکتشافات باستان شناسی جدید، از جمله سر تبر که در سال ۲۰۱۹ یافت شد، رایج است.

زندگی شبانه آنتالیا طیف گسترده ای از فعالیت ها را ارائه می دهد که بدون توجه به علایق شما، تجربه های به یاد ماندنی را نوید می دهد. از شلوغی کلوپ های شبانه گرفته تا جذابیت بازارهای عصرانه، هر بازدیدکننده ای جاذبه عصر خود را در این شهر پر جنب و جوش پیدا می کند. پس منتظر چی هستی؟ همین امروز یک پرواز به آنتالیا رزرو کنید و برای یک سفر مادام العمر برنامه ریزی کنید.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!