فانی لند‌

بازی های بلاکچین مشابه همستر

بازی Hamster Kombat بالاخره در صرافی‌ها لیست شد و بازیکنان می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. اگرچه که با ارزشی که توکن های همستر کامبت در بازار پیدا کرده چندان هم نباید انتظار بالایی از این سبک عناوین داشت. اگر به دنبال بازی‌های متفاوت و خلاقانه‌ای در این سبک هستید، در ادامه با ویجیاتو همراه باشید چرا که قرار است با هم نگاهی به بازی های بلاکچین مشابه همستر بیندازیم.

بهترین بازی های بلاکچین مشابه همستر

Catizen

بازی Catizen یک مینی‌گیم محبوب تلگرامی با تم گربه بوده که با بیش از ۲۶ میلیون بازیکن تا اواخر جولای سال ۲۰۲۴، یکی از محبوب‌ترین بازی های بلاکچین این پلتفرم محسوب می‌شود. در طول این بازی کاربران با ضربه زدن روی صفحه، یک چرخ گردان را می‌چرخانند و از این طریق می‌توانند بسته‌هایی مثل Meow Box یا Super Box و حتی امتیاز به دست آورند. انتظار می‌رود که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ شاهد ایردراپ این توکن برای کاربران و شرکت‌کنندگان باشیم و با توجه به استقبال کاربران از این پروژه، این احتمال وجود دارد که خروجی نهایی یک اتفاق بسیار خوب را رقم بزند.

Blum

بلوم یک ارز مبتنی بر کریپتو بوده که بازی مخصوص به خود را در تلگرام دارد و یکی از بازی های بلاکچین مشابه همستر است. کاربران می‌توانند با انجام فعالیت‌های تعاملی، توکن‌هایی به نام Blum Points را هر ۸ ساعت یکبار جمع‌ آوری کرده و با استفاده از آن‌ها در محیط بازی تجارت کنند. یکی از امکانات جالب این مینی‌گیم آن است که برای دریافت حداکثر پاداش، کاربران باید با بقیه افراد جامعه این بازی تعامل داشته باشند، ماموریت‌های مختلف را انجام دهند و برای دوستان خود دعوت‌نامه ارسال کنند. در حال حاضر توکن‌های بلوم فقط در اکوسیستم خود بازی استفاده می‌شود، اما بعداً می توان آن را به رمزارز واقعی تبدیل کرد.

Zavod

بازی Zavod به شما یک کارخانه مجازی ارائه می‌دهد که در آن شخصیت شما، یک تازه کار خواهد بود که به تازگی استخدام شده است. شما با انجام وظایف مختلف، ارتقاء ابزارهای خود و افزایش رتبه خود، توکن این بازی یعنی ZP$ را کسب خواهید کرد. بازی Zavod زاییده فکر MarsDAO است، اکوسیستمی از محصولات web3 که به کاربران کمک می کند تا به اهداف مالی خود دست یابند. توکن این بازی بر مبنای توکن $MDAO طراحی شده و با انجام فعالیت‌هایی مثل انجام چالش‌های مختلف و دعوت دوستانتان به تجربه بازی قابل کسب است. شما می‌توانید این بازی را از طریق ربات مخصوص داخل تلگرام Zavod تجربه کنید.

Agent Tarot

بازی Agent Tarot یک شبیه‌ساز طالع‌بینی بوده که این روزها به یک عنوان محبوب میان طرفداران بازی‌های بلاکچین تبدیل شده است. در این مینی‌گیم، کاربران برای امتحان شانس خود روی صفحه ضربه می‌زنند و با انجام یک سری بازی پیش‌گویی و حل چالش‌های مختلف، توکن Agent Points را به دست خواهد آورد. این بازی توسط AgentLayer ساخته شده است، پلتفرمی که به جامعه هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا با یکدیگر همکاری کرده و وظایف پیچیده خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. اگر به دنبال بازی های بلاکچین مشابه همستر می‌گردید، این عنوان یکی از انتخاب‌های جذاب روی میز محسوب می‌شود.

City Holder

عنوان City Holder دیگر برنامه‌ای است که خود را یک مینی‌گیم تلگرامی مخصوص «کسب درآمد» می‌نامد. هدف از تجربه این بازی آن است که شهر خود را بسازید، با بازیکنان دیگر رقابت کنید و توکن های $CITY به دست آورید. در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید در چه بخش‌هایی از شهر ساختمان‌سازی کرده تا مردم بیشتری را به سمت خود جذب کنید. این بازی توسط یک کارآفرین به نام Slava Semenchuk خلق شده که طبق گفته‌های خود علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری بوده است. این بازی از نظر گیم‌پلی یک تجربه منحصر به فرد به نسبت باقی بازی‌های این لیست بوده و حضور لیدربورد فعال آن منجر شده تا بازیکنان بسیاری برای اثبات آن که بهترین شهردار هستند، با یک دیگر رقابت کنند.

OKX Racer

OKX Racer یک مینی‌گیم دیگر است که سعی دارد تا با به چالش کشیدن مهارت‌های پیشگویی بازیکن، او را ثروتمند کند. بازیکنان در این بازی، میزان افزایش یا کاهش رمزارز بیتکوین را پیشبینی کرده و در صورتی که پاسخ درستی بدهد، جوایز این عنوان را دریافت خواهد کرد. پیش‌بینی‌های صحیح شما در بازی پس از شش حدس صحیح متوالی ضریب دریافت کرده و به USDT تبدیل می‌شوند. این بازی توسط OKX، یک صرافی برتر در دنیای ارز دیجیتال توسعه یافته است. اگر به دنبال بازی های بلاکچین مشابه همستر هستید و در عین حال مهارت خوبی در پیش‌بینی آینده و استفاده از حس ششم دارید، این بازی می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسبت محسوب شود.

TapSwap

بازی TapSwap یکی دیگر از بازی های کلیک کردنی برای کسب درآمد است که از زمان راه‌اندازی خود تا به حال مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و یکی از بازی های بلاکچین مشابه همستر است. این پروژه به دلیل همکاری‌های متعدد خود، از جمله با WUFFI و Ghost Club، محبوبیت بیشتری پیدا کرده و انتظار می‌رود تا ایردراپ بسیار خوبی را تجربه کند. این بازی کلیکی تنها پس از گذشت چند ماه از انتشار، میلیون‌ها کاربر و دنبال‌کننده رسانه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داد و همچنان یک جایگزین محبوب برای همستر در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. توکن بازی تپ سواپ با نام $TAPS شناخته می‌شود و باید دید که نهایت کار این بازی چه خواهد شد.

Whale

بازی Whale از Wirex یک عنوان کوچک تلگرامی است که این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این بازی در ازای فعالیت شما، توکن مخصوص به خود را به عنوان پاداش به شما هدیه خواهد داد. برخلاف بسیاری از آثاز Web3، بازی وال به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تماشای محتوای آموزشی این جوایز را کسب کنند. در این بازی، بازیکنان آواتارهای خود را به شکل حیوانات دریایی طراحی کرده و ارتقا می‌دهند تا در نهایت بتوانند رمز ارز $wxw را بدست آورند.

راهنمای بازی همستر کامبت:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!