فانی لند‌

«محسن رجب‌پور» کارگاه تخصصی «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی و آشنایی با ظرایف و دقایق تهیه کنندگی» برگزار می‌کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگاه تخصصی «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی و آشنایی با ظرایف و دقایق تهیه کنندگی» با حضور محسن رجب‌پور برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در چهارمین دوره‌ مستر کلاس‌های خانه موسیقی برای نخستین بار کارگاه «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی و آشنایی با ظرایف و دقایق تهیه کنندگی» با حضور محسن رجب‌پور رئیس کانون ناشران و عضو هیئت مدیره خانه موسیقی برگزار می‌شود.

در این دوره که طی ۲ جلسه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد، رجب‌پور درباره ویژگی‌ها و مختصات تهیه‌کنندگی در حوزه موسیقی، برندسازی و مخاطب‌شناسی، روش‌ها و متدهای تهیه و تولید آثار پرمخاطب، نحوه تعامل و ایجاد ارتباط سازنده بین عوامل تولید یک اثر شنیداری و ده‌ها و صدها نکته حرفه‌ای و تخصصی در حوزه صنعت موسیقی سخن خواهد گفت.

در دومین جلسه این کارگاه علاوه بر ارائه مطالب مرتبط، به پخش و آنالیز قطعات ارائه شده از سوی برخی از شرکت‌کنندگان و علل و عوامل دخیل در موفقیت قطعه و عوامل‌ سازنده آن پرداخته می‌شود.

همچنین در بخشی از این جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص خواهد یافت.

محسن رجب‌پور یکی از پیشکسوتان حوزه تهیه کنندگی و از ناشران موفق آثار موسیقایی است که در این ۲ جلسه بخش مهمی از تجربیات سی ساله خود در این زمینه را انتقال خواهد داد.

کارگاه تهیه کنندگی در حوزه موسیقی در روزهای سه‌شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۷ تا ۱۹ و چهارشنبه ۲۵ مهر ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند تا ساعاتی دیگر از طریق سایت خانه موسیقی به نشانی iranhmusic.ir به بخش ثبت‌نام مستر کلاس مراجعه کنند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!