فانی لند‌

دو قسمت اول سریال The Penguin بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشته است

طبق اعلام رسمی شبکه HBO دو قسمت اول سریال The Penguin آمار بیش از ۱۰ میلیون بازدید را ثبت کرده و رکوردی موفق بین آثار این شبکه بر جای گذاشته است.

سریال «پنگوئن» جدیدترین اثر شبکه HBO که داستان شخصیت «آزوالد کابلپات» از فیلم سینمایی The Batman ساخته «مت ریوز» را ادامه می‌دهد، پخش خود را از جمعه دو هفته قبل آغاز کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی با قسمت اول خود ثبت کند. شبکه HBO هفته قبل اعلام کرد قسمت اول این سریال طی چهار روز ابتدایی پخش، توسط ۵.۳ میلیون نفر دیده شده است.

حال این شبکه در گزارشی تازه از ثبت آمار ۱۰.۴ میلیون بازدید برای دو قسمت اول طی ۱۱ روز اول پخش سریال خبر داد. این آمار موفق، سریال The Penguin را تبدیل به سومین سریال موفق تاریخ HBO طی بازه زمانی مشابه کرده است. تنها دو سریال House of the Dragon و The Last of Us موفق به ثبت ارقامی بهتر شده‌اند.

«کالین فارل» بازیگر مطرح ایرلندی که ایفاگر نقش پنگوئن در فیلم بتمن بود، باری دیگر در این سریال نقش خود را ایفا می‌کند. «کریستین میلوتی» که بیشتر از هر چیز به خاطر ایفای نقش مادر در سریال How I Met Your Mother و بازی در فیلم Palm Springs شهرت دارد، شخصیت «سوفیا فلکونی» را بازی می‌کند که دختر «کارماین فلکونی» تبهکار مشهور شهر گاتهام است. ایفای نقش کارماین فلکونی در فیلم بتمن به عهده «جان تورتورو» بود که حالا در سریال، این نقش را «مارک استرانگ» بازی می‌کند.

سریال پنگوئن به عنوان اسپین آفی برای فیلم اصلی، ادامه‌دهنده داستان یکی از مشهورترین دشمنان بتمن است و مخاطب در آن، شاهد چگونگی به قدرت رسیدن این شخصیت در شهر گاتهام خواهد بود. این سریال همچنین به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای داستان قسمت دوم بتمن عمل خواهد کرد. شما می‌توانید نقد قسمت اول سریال The Penguin را از سایت ویجیاتو مطالعه کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!