فانی لند‌

بررسی گوشی S24 FE؛ برای طرفداران پروپا قرص سامسونگ

در این مقاله به بررسی گوشی S24 FE یعنی عضو جدید از خانواده FE می‌پردازیم تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شویم.

ویدیو بررسی گوشی S24 FE



از نظر طراحی

اگرچه ساخت این گوشی ممکن است جذابیت نسخه اولترا را نداشته باشد، اما طراحی شیک و کاربردی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. درست است که ساختار و متریال ساخت آن دقیقاً مانند یک مدل پرچمدار نیست، اما باز هم سامسونگ S24 FE می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.
این گوشی در پنج رنگ زرد، گرافیت، خاکستری، آبی و نعنایی عرضه می‌شود. استاندارد IP68 نیز این گوشی را در برابر نفوذ آب محافظت می‌کند.

از نظر نمایشگر

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED یکی از نقاط قوت فروش این مدل خواهد بود. این صفحه نمایش بزرگ، ایده آل برای کاربرانی است که عاشق نمایشگر بزرگ برای بازی یا استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی جدید سامسونگ در کنار قیمت مناسبتر در این سری هستند.
نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اکنون می‌تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی، نرخ تازه سازی را تا ۱ هرتز کاهش دهد. روشنایی نیز نسبت به شدت نور ۱۴۵۰ نیت نسل قبلی، به ۱۹۰۰ نیت افزایش یافته است. لازم به ذکر است که کم بودن حاشیه دور نمایشگر به زیبایی این مدل نیز افزوده است.
با توجه به نوسانات بازار، برای خرید و اطلاع از قیمت گوشی امروز سامسونگ به لینک مربوطه در فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا مراجعه کنید.

همانطور که می‌دانید قیمت موبایل دائماً در حال تغییر است، پس قبل از اقدام به خرید حتما از طریق صفحه مشخص‌شده، قیمت روز گوشی مدنظر خود را چک کنید.

سخت افزار

پردازنده Exynos 2400e عملکرد روان را در تمام وظایف، از کارهای روزمره گرفته تا برنامه‌های سخت‌تر را تضمین می‌کند. اگرچه ممکن است عملکردی در حد نسخه اولترا نداشته باشد، اما برای یک کاربر معمولی قدرت کافی را ارائه می‌دهد. در بررسی S24 FE می‌بینیم که یکی از امتیازات برجسته آن، وعده ۷سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری است که آن را به یک سرمایه‌گذاری عالی برای بلندمدت تبدیل می‌کند.
در بازاری که بسیاری از گوشی‌های اندرویدی پس از چند سال قدیمی می‌شوند، این نوع پشتیبانی یک مزیت بزرگ است. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که گوشی شما در آینده با آخرین ویژگی‌ها و بهبودهای امنیتی به روز بماند. همچنین، این چیپست نوید تجربه بازی عالی سازگار با ویژگی‌های پیشرفته مانند Ray Tracing را  می‌دهد. علاوه بر این، به یک محفظه خنک‌کننده ۱.۱ برابر بزرگتر از نسل قبلی مجهز است که حداکثر عملکرد را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند.

دوربین

یکی از ویژگی های برجسته این مدل، سیستم دوربین آن است که با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی که مشابه آن‌ها را در پرچمدار سری ۲۴ می‌بینیم، عرضه می‌شود. لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو (با زوم اپتیکال ۳ برابر) ممکن است کمتر از لنز ۱۰ مگاپیکسلی پرچمدار این سری باشد، اما همچنان عکس‌هایی با جزئیات عالی می‌گیرد.
اگرچه این موضوع با توجه به تمایل سامسونگ به استفاده مشخصات سری پیش، به این معنی است که امسال نباید انتظار تغییرات عظیمی در کیفیت تصویر داشته باشیم، اما همانطور که گفته شد، با توجه به چیپست و قابلیت هوش مصنوعی، حداقل می‌توان گفت که این مدل یک قدم جلوتر از نسل قبلی خود است.

باتری

این مدل با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و همراه با یک پردازنده کم مصرف، تضمین می‌کند که به راحتی می‌توانید یک روز کامل بدون نگرانی از آن استفاده کنید. وقتی صحبت از شارژ به میان می آید، این گوشی حدوداً مشابه همان قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که همتایان گران قیمت خود در سری S24 دارند. این مدل با شارژر ۲۵ وات در ۳۰ دقیقه حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود و همانند نسل قبلی خود از شارژر بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.
نظر شما در رابطه با این مدل چیست؟ به نظر شما این گوشی از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

قیمت ویژه: ۱۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند بلست مدل BTV-50KDA311B سایز ۵۰ اینچ

قیمت ویژه: ۵,۳۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۴۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۴۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۹۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!