فانی لند‌

بازی Palworld توسط توسعه‌دهندگان PUBG برای موبایل عرضه خواهد شد

بازی Palworld به صورت رسمی برای دستگاه‌های موبایل در حال توسعه است و توسعه‌دهندگان بازی PUBG Mobile وظیفه پورت آن را تحت یک توافق جدید که توسط شرکت Krafton امضا شده، به عهده گرفته‌اند.

چند روز پس از انتشار غیرمنتظره Palworld برای کنسول پلی‌استیشن ۵، این بازی بسیار محبوب حالا به طور رسمی برای دستگاه‌های موبایل نیز در راه است. Krafton در تاریخ ۲ اکتبر در یک قرارداد جدید با استودیوی PocketPair اعلام کرد که این همکاری جدید برای ساخت نسخه موبایل این بازی است.

تیم توسعه‌دهنده PUBG Studios این پورت را رهبری می‌کند و هدف این است که عناصر سرگرم‌کننده نسخه اصلی را به شکلی وفادارانه برای محیط موبایل پیاده‌سازی و اجرا کند.

بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه نسخه موبایل قرار دارد، بنابراین طرفداران نباید انتظار انتشار سریع آن را داشته باشند. اما حالا می‌دانیم که Palworld همچنان در حال گسترش است و با وجود اختلافاتی که با Nintendo دارد، هیچ برنامه‌ای برای توقف توسعه در دستور کار نیست.

چند هفته قبل، در تاریخ ۱۹ سپتامبر، شرکت نینتندو و The Pokemon Company به طور مشترک از استودیوی PocketPair، توسعه‌دهنده Palworld شکایت کردند. از زمان انتشار موفقیت‌آمیز بازی، مقایسه‌هایی به دلیل شباهت‌های بصری میان این بازی و پوکمون انجام شده بود.

بر اساس نظر یک کارشناس حقوقی، این شکایت حول محور نقض احتمالی پتنت‌هایی است که توسط نینتندو و The Pokemon Company ثبت شده‌اند و نشان می‌دهد که سیستم‌های گیم‌پلی مورد توجه دعوا هستند.

استودیوی PocketPair خیلی سریع واکنش نشان داد و چند ساعت بعد اعلام کرد که هنوز از جزئیات دقیق نقض‌های مورد ادعا در این شکایت آگاهی ندارند.

با وجود سنگینی این موضوع، توسعه‌دهندگان اطمینان دادند که به کار خود ادامه خواهند داد و در بیانیه‌ای اعلام کردند:

تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل از پیگیری ایده‌های خلاقانه خود دلسرد یا متوقف نشوند

پس از طرح شکایت در روزهای قبل، بازی Palworld حضور برجسته‌ای در Tokyo Game Show داشت و حتی به طور ناگهانی برای کنسول PS5 عرضه شد. اکنون با تایید اینکه نسخه موبایل نیز در حال توسعه است، مشخص است که استودیوی PocketPair به وعده خود مبنی بر ادامه پشتیبانی از بازی وفادار مانده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!