فانی لند‌

انیمیشن Dynamic Duo با محوریت شخصیت رابین توسط DC در حال ساخت است

استودیو Swaybox اولین پروژه انیمیشنی بلند خود با نام Dynamic Duo را با همکاری شرکت Warner Bros. Pictures Animation آغاز کرده است.

این انیمیشن به عنوان شروع یک داستان برای دو شخصیت رابین (دیک گریسون و جیسون تاد) از دنیای DC ساخته خواهد شد.

متیو آلدرچ، نویسنده انیمیشن Coco و Lightyear، نگارش این انیمیشن را بر عهده دارد و آن را کمپانی تولیدی مت ریوز به نام 6th & Idaho تولید خواهد کرد. این داستان جدا از دنیای گاتهام مت ریوز با «بتمن» و «پنگوئن» است.

این اثر به چگونگی آغاز دوستی بین گریسون و تاد در جوانی و چالش‌هایی که با توجه به دیدگاه‌های متفاوت آنها درباره آینده به وجود می‌آید، می‌پردازد. (گزارش‌هایی مبنی بر این که این شخصیت‌ها در فیلم به عنوان یک جفت دزد کار خود را آغاز می‌کنند، نادرست بود).

در کمیک‌های DC، پس از اینکه هر کدام به عنوان رابین دستیار بتمن خدمت می‌کنند، دیک به شخصیت نایت‌وینگ تبدیل می‌شود، در حالی که جیسون به کاراکتر خشنی به نام رد هود تبدیل خواهد شد.

انیمیشن Dynamic Duo توسط استودیوی Swaybox (زیرمجموعه DC) مستقر در نیواورلئان ساخته خواهد شد. این استودیو توسط زوج آرتور مینتز و ترزا اندرسون تاسیس شده است که به ترتیب کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. Swaybox رویکرد نوآورانه‌ای به عروسک‌گردانی ارائه کرده است که ترکیبی از موشن کپچر زنده، انیمیشن استاپ موشن و انیمیشن سه‌بعدی است. ما شاهد استفاده از این تکنیک‌ها در این انیمیشن خواهیم بود.

به همراه ریوز و اندرسون، جیمز گان و پیتر سفرن، مدیران مشترک استودیوهای DC نیز تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند و مایکل اسلان تهیه‌کننده اجرایی آن است.

Dynamic Duo همچنین اولین پروژه جدید از استودیوهای DC محسوب می‌شود که پس از اعلام برنامه‌های جیمز گان و پیتر سفرن در اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی شده است.

به تازگی خبری از ساخت فیلمی با حضور شخصیت‌های Bane و Deathstroke منتشر شد که می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!