فانی لند‌

بازی Valorant به آنریل انیجن ۵ منتقل می‌شود

ولورنت (Valorant) یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر است که استودیو رایت گیمز قصد ارتقا موتور گرافیکی آن را دارد. 

ریوت گیمز اعلام کرد که بازی Valorant از موتور Unreal Engine 4 به آنریل انجین ۵ منتقل خواهد شد. این خبر هیجان‌انگیز توسط آنا دانلان، معاون ارشد و رئیس استودیوهای Valorant، اعلام شد. او در این باره گفت: 

ما تمام توانایی‌هایی که می‌توانستیم از UE4 استخراج کنیم، به کار گرفتیم و حالا زمان آن رسیده که به UE5 منتقل شویم. این انتقال، با وجود اینکه ولورنت یک بازی لایو سرویس است، کار آسانی محسوب نمی‌شود اما لازم است.

دانلان تاکید کرد که این ارتقا بلافاصله تغییرات قابل توجهی در ظاهر یا عملکرد Valorant ایجاد نخواهد کرد، اما آینده‌ای بسیار هیجان‌انگیز در انتظار این بازی است. او همچنین اشاره کرد که توسعه‌دهندگان Riot بسیار امیدوارند که امکانات جدید UE5 به آن‌ها امکان خلق تجربیات تازه‌ای را در جهان Valorant بدهد، اگرچه در حال حاضر نمی‌توان جزئیات بیشتری از این پروژه‌ها را فاش کرد.

آنریل انجین ۵ در حال حاضر یکی از بهترین موتورهای بازی‌سازی موجود است که توسط خیلی از توسعه دهندگان استفاده می‌شود. از این رو تصمیم رایت گیمز برای کوچ به این انجین کاملا منطقی و قابل درک است و می‌تواند جلوه‌های بصری ولورنت را به صورت چشمگیری افزایش دهد. 

Valorant در تابستان سال ۲۰۲۰ برای پی‌سی عرضه شد و از چند ماه پیش روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت. سال گذشته اعلام شد که این بازی ۲۸ میلیون بازیکن دارد که ۷۰ درصد آن‌ها از نسل Z هستند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!