فانی لند‌

دیدار دو بازیگر مشهور پس از مدتها + عکس

به گزارش سلام نو، امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد که بصورت حرفه ای از مدلینگ شروع و با سریال «دودکش» مشهور شد.

یک خواهر بزرگتر از خود دارد و در کنار بازیگری، ورزشکار حرفه ای رشته تنیس است.

سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۷ ساله بودم دوره بازیگری را در دانشگاه هنر گذراندم سپس در سال ۷۶ در ۲۲ سالگی به کلاس های مرحوم حمید سمندریان رفتم
با شروع سربازی کلاس رو رها کردم تا بعد از خدمت مدتی خارج از کشور دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم.

با بدبختی بازیگر شدم، سال ۸۳ با رامبد جوان آشنا شدم و در سریال «هزاران ستاره» برای جام جم بازی کردم اما این سریال برای ایرانیان داخل کشور پخش نشد.

سال ۱۳۸۴ قید بازیگری را زد و مشغول مدلینگ شد تا اینکه دوباره یکسال بعد با فیلم «فقط چشم‌هاتو ببند» به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین بازی کردبا این حال این فیلم هم با حضور حمیدرضا هدایتی و بیتا سحرخیز مجوز پخش نگرفت.

در سال ۱۳۸۶ سرانجام در فیلم «خاک آشنا» بازی کرد که آن هم دو سال توقیف بود تا اینکه از طریق پیمان قاسمخانی برای بازی به سریال «شمس العماره» در سال ۸۸ رفت و با این سریال دیده شد.

او در سال ۱۳۸۹ ابتدا با سریال «آسمان همیشه ابری نیست» چهره اش مورد توجه قرار گرفت سپس در سریال «سه پنج دو» و «دختران حوا» خوش درخشید
با این حال شهرت ایشان با سریال «دودکش» سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محمدحسین لطیفی و کنار هومن برق نورد و بهنام تشکر به شهرت رسید.

امیرحسین رستمی در سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۴ ساله بود با همسرش پوراندخت الستی ازدواج کرد که ثمره این زندگی موفق تولد یک پسر بنام ارشیا می باشد.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!