فانی لند‌

شرکت آمازون یکی از بنیان‌گذاران ایکس باکس را استخدام کرد

جی آلارد، مدیر اجرایی سابق بخش بازی‌های مایکروسافت، نقش جدیدی را به عنوان نائب رئیس محصول در شرکت آمازون بر عهده گرفته است.

وب‌سایت GeekWire اخیرا متوجه به‌روزرسانی پروفایل لینکدین آلارد شد و پس از آن آمازون تایید کرد که او به تیم Devices and Services این شرکت پیوسته، تیمی که دستگاه‌های Echo و دستیار صوتی Alexa را مدیریت می‌کند.

آلارد در دنیای بازی‌ها به خاطر ۲۰ سال فعالیت در مایکروسافت شناخته می‌شود، جایی که او یکی از بنیان‌گذاران ایکس باکس بود و به لانچ کنسول اصلی و Xbox 360، همچنین سرویس‌های Xbox Live و Xbox Live Arcade کمک کرد.

پس از یک دوره طولانی دوری از بازی‌ها، او در سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر اداری جهانی Intellivision Entertainment بازگشت. این شرکت در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که روی کنسول جدید Amico کار می‌کند. GeekWire گزارش داده او کمتر از یک سال بعد، این شرکت را ترک کرد.

از آن زمان، آلارد برای شرکت‌های مختلفی از جمله GoFundMe و ثبت دوچرخه Project 529 کار کرده است. آمازون اخیرا بازی Throne and Liberty را منتشر کرده که ساخت آن برعهده استودیو کره‌ای NCSoft بوده، استودیویی که پیش از این Guild Wars و سری Lineage را ساخته بود.

آمازون پیش از این بازی‌های New World و Lost Ark را به بازار عرضه کرده بود و برای انتشار عنوان رایگان Blue Protocol با کپکام قرارداد بسته است. پنجمین پروژه این شرکت در سبک MMO، عنوانی مربوط به Lord of the Ring بود که دو سال پیش کنسل شد. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!