فانی لند‌

پروژه جدید تیونر ایرانی روی مرسدس G کلاس رونمایی شد

منصوری در جدیدترین پروژه تیونینگ خود، به سراغ مرسدس G کلاس رفت. این خودرو با نام منصوری گرونوس (Gronos) در لیست فروش این شرکت است.

به گزارش تجارت نیوز،

منصوری در جدیدترین پروژه تیونینگ خود، سراغ مرسدس G کلاس رفته است. این خودرو با نام منصوری گرونوس (Gronos) در لیست فروش این شرکت قرار گرفته است. مانند بسیاری از تیون‌های منصوری، ظاهر این خودرو هم بسیار خاص است؛ بنابراین افرادی که دوست دارند مالک مرسدس G کلاس متمایز از نظر ظاهری بشوند، بایستی منصوری گرونوس را بخرند.

منصوری گرونوس براساس مرسدس بنز G63 با کد اتاق W465 ساخته شده است. البته منصوری علاوه‌بر مدل گرونوس، مدل دیگری به نام گرند انتره (Grand Entrée) را نیز برای مشتریان می‌سازد. تولید هر 2 مدل محدود هستند.

منصوری برای تولید نسخه خاص از مرسدس بنز G63 بسیاری از قطعات ظاهری خودرو را از نو طراحی کرده است. کیت بدنه این خودرو از جنس فیبرکربن ساخته شده است. این کیت بدنه علاوه‌بر نواحی جانبی و سپرها، شامل کاپوت جدیدی نیز می‌شود. چراغ‌های جلو طرح جدیدی دارند و همچنین روکش چرخ عقب نیز با لوگو نورانی تزیین شده است.

منصوری اخیراً با تیونینگ فراری پورسانگ و تولید منصوری پوگناتور، از رینگ‌های FC.5 استفاده کرده است. این رینگ‌ها برای مرسدس بنز G کلاس نیز استفاده شده است. رینگ‌های FC.5 به‌صورت یک‌تکه فورج‌کاری شده‌اند و بسیار سبک هستند. سایز رینگ‌های مرسدس بنز G کلاس منصوری 24 اینچی است.

بهبودهای فنی منصوری گرونوس

منصوری در تیونینگ مرسدس بنز G63، نگاهی به ارتقای موتور نیز داشته است. توربوشارژرهای بزرگ‌تری برای پیشرانه این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. سیستم اگزوز نیز با عملکرد بالا و لوله‌هایی که در ارتفاع پایین‌تر قرار گرفته‌اند، به تقویت تنفس موتور کمک می‌کنند. موتور چهارلیتری V8 اکنون 820 اسب‌بخار قدرت و 1150 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. ارقام خروجی استاندارد مرسدس بنز G63 معادل 585 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر هستند. شتاب صفرتاصد مرسدس G‌ کلاس منصوری فقط 4 ثانیه است. هر 2 مدل گرونوس و گرند انتره با ست پدال اسپرت فول کربن همراه لوگو منصوری اکنون قابل‌سفارش هستند.

منبع :

دیجیاتو

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!