فانی لند‌

بازی Until Dawn 2 در حال توسعه است

قبل از این که نسخه نسل نهمی و ریمستر عنوان Until Dawn برای PS5 و PC در دسترس قرار بگیرد، گزارش‌هایی مبنی بر ساخت دنباله آن به گوش می‌رسد.

نیک بیکر از Xbox Era طی پستی در توییتر ادعا کرده از اینکه نمی‌تواند اطلاعات خود دررابطه با دنباله Until Dawn 2 را فاش کند، «آزرده خاطر» است. او خاطرنشان کرد که تیم Firesprite که روی Horizon Call of the Mountain برای PlayStation VR2 کار می کرد، در حال حاضر نیروی خود را روی ساخت دنباله Until Dawn متمرکز کرده است.

اگرچه این ادعا کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما پس از خرید استودیو فایراسپیریت توسط پلی‌استیشن در سال ۲۰۲۱، یک لیست شغلی در سال ۲۰۲۲ مبنی بر استخدام یک نویسنده برای « بازی ترسناک-ماجراجویی» منتشر شد. در این توضیحات گفته شده که عنوان مذکور یک سه‌گانه خواهد بود و بسیاری گمان می‌کردند که این آگهی شغلی به بازی Until Dawn اشاره دارد.

در اوایل سال جاری، استودیو Firesprite مانند دیگر استودیوهای فرست‌پارتی پلی‌استیشن درگیر اخراج‌های گسترده شد. گزارش‌ها همچنین از فرهنگ کاری سمی این استودیو و وجود موارد آزاردهنده‌ای مثل تبعیض جنسیتی و رفتار نامناسب مدیران خبر می‌دهند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!