فانی لند‌

قیمت میلگرد امروز 14 مهر1403/ بازار میلگرد تکان نخورد + جدول

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت میلگرد امروز ‌شنبه 14 مهر 1403 اعلام شد. براساس آمار ارائه شده تا لحظه نگارش خبر تمامی سایزهای میلگرد ساده و آجدار ثابت اعلام شده است طوریکه تمامی محصولات با همان نرخ روز گذشته در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شوند.

قیمت میلگرد در بازار

میلگرد 12 آجدار A3 ذوب آهن اصفهان با بهای 30 هزار و 400 تومان قیمت‌گذاری شده است.

میلگرد 20 آجدارA3 فولاد قائم رازی  با نرخ 27 هزار و 900 تومان در حال معامله است.

میلگرد 18 آجدار A3 فولاد بافق یزد نیز با قیمت 29 هزار و 100 تومان به دست مصرف‌کننده می‌‌رسد.

میلگرد 30 ساده A1 فولاد شمس گل آذین هم با قیمت 29 هزار و 500 تومان به فروش می‌رود.

بهای انواع میلگرد در جدول زیر مشاهده می‌شود.

کاهش تقاضا چراغ بازار را خاموش کرد

اثر درگیری‌های سیاسی، مناقشات در خاورمیانه و بالا رفتن سطح ریسک‌های سیاسی در بازارهای مالی نمی‌تواند طولانی مدت باشد و اقتصاد کشور را درگیر کند چرا که این تنش پس از مدتی فروکش می‌شود. بازار فلزات از جمله میلگرد نیز از این مناقشات تأثیری نگرفت و با همان روند پیشین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.  

در چند وقت اخیر قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادراتی تولید‌کنندگان نزدیک شده است که این موضوع نیز در کاهش تقاضای داخلی تأثیرگذار بوده است.

میزان رشد اقتصادی پایین، کم‌تر شدن حجم تولید و عرضه، برودت هوا و شرایط فصلی و محیطی بازار میلگرد را در نخستین روز از هفته جاری تثبیت کرده و تغییری در روند آن ایجاد نکرده است. مواد اولیه و اصلی این محصول مانند شمش آهن هم در بازار جهانی افزایش نداشته و در همان محدوده پیشین معامله می‌شود. معامله‌گران معتقداند در حال حاضر این دسته از عوامل بازار میلگرد را در دست گرفته است.  

گفتنی است از جریان افتادن بازار و خاموشی معاملات در تعطیلی روز گذشته، بازار را از رونق انداخت و بهای محصولات را تکانی نداده است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی بازار تحرکات بیشتری را تجربه کرده و افزایش را در برخی از محصولات خود مشاهده کند .  

برای مطالعه بیشتر صفحه بازار کالا را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!