فانی لند‌

«مهدی حاجیان» مشاور ارشد دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان-همدان با صدور احکامی جداگانه مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری این دوره را منصوب کرد.

بر این اساس مهدی حاجیان به عنوان مشاور ارشد دبیر جشنواره، رضا بروزمند به عنوان مدیرکمیته مالی و پشتیبانی، غزاله مرصوصی به عنوان رییس دبیرخانه ملی، علی سماعی به عنوان مدیر فنی و حمید زریباف به عنوان طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان-همدان معرفی شده‌اند.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان-همدان به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان سال جاری با شعار «تئاتر گفت‌وگوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم‌دلی و همراهی، رشد و آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان‌های اصیل خانواده و ارتباط نسل‌ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت‌پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثار نمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثرگذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!