فانی لند‌

فیلم Joker 2 در افتتاحیه تنها ۲۰ میلیون دلار فروش کرده است

فیلم Joker: Folie à Deux در گیشه داخلی آمریکا با عملکرد ضعیفی شروع کرده و پس از کسب ۲۰ میلیون دلار از ۴۱۰۲ سالن سینما در روز جمعه و پیش‌نمایش‌ها، به نظر می‌رسد که این فیلم در آخر هفته کمتر از ۵۰ میلیون دلار فروش خواهد داشت.

پیش از شروع آخر هفته، انتظار می‌رفت که Joker 2 در اولین نمایش خود بین ۵۰ تا ۶۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. اگرچه در مسیر کسب رتبه اول باکس آفیس در جدول داخلی قرار دارد، اما فروش آخر هفته افتتاحیه آن به طور قابل توجهی کمتر از قسمت اول خواهد بود که ۹۶.۲ میلیون دلار فروش داشت.

شخصیت شرور بتمن، با بازی واکین فینیکس، در قسمت دوم به لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین پیوسته است. Joker: Folie à Deux به عنوان یک موزیکال پیچیده و داستان عاشقانه به تصویر کشیده و دیگران بازیگران فیلم شامل برندن گلیسون، هری لاتی و کاترین کینر هستند.

فیلم جوکر محصول ۲۰۱۹ با بودجه کم ۶۵ میلیون دلاری، حدود ۱.۰۷ میلیارد دلار در گیشه جهانی کسب کرد؛ در حالی که جنون دو نفره با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و نقدهای مثبتی مانند فیلم قبلی دریافت نکرده است. در نظرسنجی شرکت تحقیقاتی CinemaScore از تماشاگران اولیه، نمره D را دریافت کرده است.

The Wild Robot با فروش ۴.۹ میلیون دلار (۵۶٪ کمتر از روز افتتاحیه) در دومین هفته اکران خود، به رتبه دوم سقوط کرد. اثر علمی تخیلی یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن اکنون بیش از ۵۰ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است.

در رتبه سوم، فیلم Beetlejuice Beetlejuice از تیم برتون قرار دارد که در روز جمعه ۲.۷ میلیون دلار فروش کرد. این دنباله ترسناک، اکنون در پنجمین هفته اکران خود، بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است.

Transformers One پس از کسب ۱.۳ میلیون دلار در سومین جمعه اکران خود، رتبه چهارم را بدست آورد. این انیمیشن که به طور مشترک توسط پارامونت انیمیشن و هاسبرو انترتینمنت تولید شده، در مسیر کسب ۵.۵ میلیون دلار در آخر هفته است که ۳۹٪ کمتر از دومین هفته اکران است.

در رتبه پنجم، Speak No Evil، بازسازی یونیورسال و بلوم‌هاوس از فیلم ترسناک دانمارکی ۲۰۲۲، حدود ۸۴۰ هزار دلار در روز جمعه بدست آورد و در چهارمین هفته اکران خود ۲.۸ میلیون دلار فروش خواهد کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!