فانی لند‌

ستاره فیلم Five Nights at Freddy’s می‌گوید قسمت دوم عظیم‌تر خواهد بود

جاش هاچرسون، ستاره Five Nights at Freddy’s، اخیرا در رابطه با قسمت دوم که قرار است سال آینده در سینماها اکران شود، گفت که بزرگ‌تر و ترسناک‌تر از نسخه قبلی خواهد بود.

هاچرسون که قرار است به زودی به نیواورلئان برود تا فیلمبرداری سه‌ماهه را آغاز کند، با Esquire درباره فیلم صحبت کرد و آن را «بسیار بزرگ‌تر؛ با مخاطرات بالاتر» توصیف کرد. او ادامه داد:

انیماترونیک‌های بیشتر و متفاوتی وارد [داستان] می‌شوند و جهان در سطح وسیع باز می‌شود. در حال حاضر به دنبال پیدا کردن تعادل بین ساخت این جهان و گسترش آن به شکلی بسیار جذاب هستیم، اما مطمئن می‌شویم که شخصیت‌ها واقعا معقول بمانند.

هاچرسون گفت این رویکرد معقول چیزی است که تیم واقعا در اولین فیلم Five Nights at Freddy’s برای رسدین به آن تلاش کردند، با اینکه دنیای بازی‌های محبوب خیلی غیرعادی است. او گفت:

این دنیا به طوری اغراق‌آمیز و عجیب است که یافتن حقیقت احساسی شخصیت‌ها، قرار بود برای فیلم کارساز باشد. فکر می‌کنم طرفداران از آن لذت خواهند برد. این [قسمت دوم] بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. در واقع، ترسناک‌تر هم خواهد بود.

این جمله آخر باید خبر خوبی برای طرفداران باشد، برخی از آن‌ها از کمبود ترس در فیلم PG-13 شکایت داشتند. با این حال، نقدهای منفی مانع موفقیت بزرگ Five Nights at Freddy’s نشد. این فیلم چندین رکورد گیشه را شکست و به فروش ۲۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان رسید و  پر درآمد‌ترین فیلم تاریخ استودیو Blumhouse محسوب می‌‌شود.

هاچرسون در دنباله در نقش مایک، نگهبان امنیتی بدشانس که به طور ناخواسته به مراقبت از Freddy Fazbear’s Pizza اختصاص داده شد، بازمی‌گردد و با خواهر کوچکش به دنیای ترسناک انیماترونیک‌ها برمی‌گردند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا ممکن است با توجه به دنیای بسیار گسترده‌ای که در بازی‌ها ساخته شده، فیلم‌های بیشتری بعد از قسمت دوم ساخته شود یا خیر، هاچرسون با احتیاط پاسخ داد و گفت: «احتمالش هست».

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!