فانی لند‌

«نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری» هیات داوران خود را شناخت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: آیین پایانی «نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری» برگزار و از برگزیدگان در بخش‌های کودک و نوجوان، مستند، ویژه و هنری معاصر تجلیل شد.

به گزارش سینماپرس، هیات داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری شامل علیرضا کریمی‌صارمی، بهنام زهری‌سامیان و مامک یحیی‌پور از میان ۵۵ اثر رسیده در سه گروه سنی زیر ۱۸ سال، شش عکس را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

زهرا شکریان از کانون استان بوشهر، آیما کاظمی و زینب آخوندی هر دو از کانون استان قزوین، محیا اسمعیلی از کانون استان تهران، ستایش داوری از کانون استان چهار محال بختیاری و کیارش شاهرخی از کانون استان کهکیلویه و بویراحمد برگزیدگان بخش کودک و نوجوان این رویداد هنری هستند.

بر اساس این خبر، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های اطلاع‌رسانی جشنواره، نظارت و هدایت بر تولید آثار در مراکز فرهنگی هنری استان‌ها، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و همچنین داوری و انتخاب آثار برتر بخش کودک و نوجوان مشارکت داشت.

بر همین اساس چهار کارگاه با عنوان‌های «نیکوترین نگاه»، «نیکوکاری در قاب عکس» و «عکاسی و هوش مصنوعی» و «مبانی اولیه عکاسی» در چهار استان قزوین، کردستان، تهران و همدان برگزار شد.

مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره عکس نیکوکاری روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ با حضور دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و جمعی از اهالی هنر و نیکوکاری در محل خانه هنرمندان ایران برگزار و از برگزیدگان قدردانی شد.

یادآوری می‌شود نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری از سوی بنیاد نیکوکاری راهبری آلا و مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار با همکاری کانون پرورش فکری، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی، سازمان بهزیستی و… برگزار شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!