فانی لند‌

جزئیات جدید از وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک + جدول

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» بل نرخ سود چهار درصد و حداکثر دوره بازپرداخت 48 ماهه پرداخت می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

استقبال متقاضیان تسهیلات از طرح رحمت پست بانک ایران باعث شد که این بانک با معرفی طرح «رحمت 2» شرایط جدیدی را برای وام قرض الحسنه خود تعیین کند. مشتریان پست بانک ایران می‌توانند در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» با مراجعه به شعب یا باجه‌های روستایی این بانک، وام قرض الحسنه دریافت کنند. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی معادل 750 میلیون تومان تعیین شده است.

نرخ سود این وام تنها چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن نیز 48 ماهه است. همچنین پست بانک ایران، کف مبلغ این وام را 100 میلیون تومان تعیین کرده است. 

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک

مشتریان حقیقی و حقوقی پست بانک که از ابتدای مردادماه سال جاری در این بانک افتتاح حساب کرده باشند، می‌توانند با افزایش اقساط به بیش از یک ماه (ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه) و همچنین محاسبه میانگین سپرده‌گذاری به فواصل، سه، 6، 9 و 12 ماه، این وام را دریافت کنند.

نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده برای دوره‌های بازپرداخت و سپرده‌گذاری مختلف در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» پست بانک ایران، در جدول زیر نمایش داده شده است.

مبلغ اقساط وام رحمت 2 پست بانک ایران چقدر است؟

متقاضیانی که موفق شوند وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک ایران با نرخ سود چهار درصد، دوره بازپرداخت 48 ماه و اقساط ماهانه را دریافت کنند، باید هر ماه 6 میلیون و 818 هزار تومان قسط پرداخت کنند. به این ترتیب، جمع کل اقساط وام در پایان زمان سررسید به 330 میلیون تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر،‌ صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!