فانی لند‌

بازی‌های آینده سری Halo با آنریل انجین ۵ ساخته خواهند شد

در طول مسابقات جهانی Halo، استودیو 343Industries چندین اعلامیه انجام داد، از جمله اینکه نام خود را به طور رسمی به Halo Studios تغییر خواهد داد و در حال کار روی چندین بازی جدید است. علاوه بر این اعلام کرد که تمام پروژه‌های آینده با Unreal Engine توسعه خواهند یافت و از Slipspace Engine که در Halo Infinite استفاده می‌شد، صرف نظر خواهند شد.

این اعلامیه‌ها در یک ویدئوی ۷ دقیقه‌ای، قبل از فینال بزرگ مسابقات جهانی Halo، رونمایی شدند که نتایج Project Foundry را نشان می‌داد؛ یک پروژه آزمایشی که برای نشان دادن بازی هیلو ساخته شده با آنریل انجین طراحی شده بود. اگرچه فقط یک دمو تکنیکی بود، اما نگاهی به یک شروع تازه برای فرنچایز اصلی ایکس باکس ارائه کرد.

این یک تغییر بزرگ برای سری Halo است، مخصوصا به دلیل منابعی که در طول توسعه Slipspace Engine صرف شد. استودیوی 343Industries در طول ساخت Halo Infinite با این موتور دست و پنجه نرم می‌کرد، بخشی از آن به خاطر استفاده از ابزارهایی بود که به اوایل دهه ۲۰۰ برمی‌گشت. با این حال، انتظار می‌رفت که همچنان پس از Halo Infinite، به عنوان یک پایه برای سری خدمت کند.

کریس متیوز، کارگردان هنری، در مصاحبه‌ای با Xbox Wire گفت:

با کمال احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریبا ۲۵ سال قدمت دارند. اگرچه 343 به طور مداوم آن را توسعه می‌داد، اما جنبه‌هایی از آنریل انجین وجود دارد که Epic از مدت‌ها پیش در حال توسعه آن‌ها بوده و برای ما در Slipspace در دسترس نیستند — و تلاش برای تکرار آن‌ها، زمان و منابع زیادی می‌طلبید.

گزارشی در اوایل سال ۲۰۲۳ ادعا کرد که توسعه‌دهندگان هیلو آماده بودند پس از یک تغییر بزرگ در استودیو، دکمه‌ Reset را برای سری فشار دهند و به Unreal Engine منتقل شوند. این گزارش همچنین گفت سازندگان در حالی که ایده‌ها را نمونه‌سازی می‌کردند، روی ارائه بازی‌های جدید هیلو تمرکز داشتند. Project Foundry به نظر می‌رسد نتیجه این تلاش باشد.

استودیوی تازه‌ نام‌گذاری شده Halo Studios، به نوبه خود، به دنبال پیشروی تحت رهبری پیر هینتز و الیزابت ون ویک است و اکنون روی چندین بازی جدید کار می‌کند. هینتز گفت:

ما تمرکز نامتناسبی روی ایجاد شرایط برای موفقیت در سرویس‌دهی به Halo Infinite داشتیم. [اما تغییر به آنریل] به ما اجازه می‌دهد تا تمام تمرکز را روی ایجاد چندین تجربه جدید با بالاترین کیفیت ممکن بگذاریم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!