فانی لند‌

تخصصی ترین دوره جامع سئو آنلاین در سئولب

دوره جامع سئو با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های فعالان و علاقمندان به حوزه سئو طراحی و ارائه شده است. در این دوره که توسط لابراتوار تخصصی سئولب برگزار می‌شود، مفاهیم سئو از پایه به صورت اپیزودیک و به زبانی ساده آموزش داده می‌شوند. این ساختار به گونه‌ای است که در پایان دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند به مهارت کافی در سئو دست یابند و به آسانی وارد بازار کار شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این دوره، بهره‌گیری از تجربه‌های ارزشمند علی حسینی، متخصص حرفه‌ای سئو، است که سابقه مدیریت سئو در برندهای مطرح کشور را دارد در این دوره سئو به زبان ساده آموزش داده شده به‌طوریکه در انتهای دوره شما مسلط به سئوی سایت و خدمات سئو می‌شوید. طراحی این دوره به صورتی است که پس از پایان دوره شما به راحتی وارد بازار کار و از درآمد سئو برخوردار می‌شوید. علاوه‌بر این موارد به موضوعات دیگری نیز پرداخته می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

روش‌های تحلیل و بررسی رقبا: در این بخش از دوره، با روش‌های مختلف تحلیل و بررسی رقبا در جستجوی گوگل آشنا می‌شوید و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، استراتژی خود را تدوین و برای بهبود سئو سایت اقدام کنید.

بهینه‌سازی برای جستجوی محلی: در این قسمت، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای جستجوی محلی و نحوه افزایش دیده شدن سایت شما در جستجوهای محلی آشنا می‌شوید.

سئو برای ویدئوها: در این بخش، شما با تکنیک‌های سئو برای ویدئوها و روش‌هایی برای افزایش دیده شدن ویدئوهای شما در نتایج جستجوی گوگل آشنا می‌شوید.

سئو برای تصاویر: در این بخش، با تکنیک‌های سئو برای تصاویر آشنا می‌شوید و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، تصاویر خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار گیرند.

استراتژی سئو برای محتوای دینامیک: در این بخش، با روش‌های بهینه‌سازی برای محتوای دینامیکی مانند بلاگ‌پست‌ها، صفحات فروشگاه آنلاین و… آشنا می‌شوید.

ارزیابی عملکرد سایت با استفاده از ابزارهای تحلیلی: در این قسمت، شما به تحلیل سایت با ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مسلط می‌شوید.

بهینه‌سازی سرعت بارگیری سایت: سرعت بارگیری سایت یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی سرعت بارگیری سایت خود آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی محتوا برای Featured Snippets: Featured Snippets به بخشی از صفحه نتایج جستجوی گوگل گفته می‌شود که به صورت خلاصه، پاسخی به سؤال کاربران را ارائه می‌دهد. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی محتوا برای Featured Snippets آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی برای وب‌گردی: وب‌گردی یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، برای سایت خود برجستگی بیشتری در نتایج جستجوی گوگل ایجاد کنید. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای وب‌گردی آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی برای تلفن همراه: امروزه استفاده از تلفن همراه برای جستجو در وب بسیار رایج شده است. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای تلفن همراه و سایت موبایل آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی طولانی‌تر: کلمات کلیدی طولانی‌تر معمولاً کمتر جستجو می‌شوند و به‌تبع آن رقابت کمتری دارند. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی طولانی‌تر آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی برای جستجوی تصویر: جستجوی تصویر نیز یکی دیگر از ابزارهای جستجوی گوگل است که در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای جستجوی تصویر آشنا می‌شوید.

روش‌های ساخت لینک با کیفیت: ساخت لینک‌های با کیفیت یکی از راه‌های موثر بهینه‌سازی سایت شماست. در این بخش از دوره، شما با روش‌های ساخت لینک با کیفیت و جلوگیری از ساخت لینک‌های نامناسب آشنا می‌شوید.

بهینه‌سازی برای افزایش تعامل کاربران: افزایش تعامل کاربران با سایت شما نیز می‌تواند بهبود رتبه‌بندی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل را به دنبال داشته باشد. در این بخش از دوره، شما با روش‌های بهینه‌سازی برای افزایش تعامل کاربران با سایت آشنا می‌شوید.

از دیگر مزایای این دوره، آموزش روش‌های بهینه‌سازی برای جستجوی محلی و افزایش دیده‌شدن سایت در نتایج محلی است. دانشجویان همچنین با تکنیک‌های سئو برای ویدئو و تصاویر آشنا می‌شوند و می‌توانند محتوای دینامیک نظیر بلاگ‌پست‌ها و صفحات فروشگاه‌های آنلاین را بهینه‌سازی کنند. تدوین استراتژی سئو به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل نیز در این دوره به‌طور کامل آموزش داده می‌شود.

روش‌های تحلیل و بررسی رقبا، بهینه‌سازی برای جستجوی محلی، سئو برای ویدئوها، سئو برای تصاویر، استراتژی سئو برای محتوای دینامیک، ارزیابی عملکرد سایت با استفاده از ابزارهای تحلیلی، بهینه‌سازی سرعت بارگیری سایت و… از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی آنلاین سئولب است.

قابل ذکر است که اپیزودهای این دوره به تدریج در حال توسعه هستند و افراد علاقه‌مند می‌توانند به دو روش، یعنی خرید کامل اپیزودها تا زمان کنونی یا خرید تک‌تک اپیزودها به صورت نقد و اقساط، این دوره را دریافت کنند. همچنین، این پکیج در دو نسخه عادی و VIP ارائه شده است که خریداران نسخه VIP می‌توانند از امکان پرسش و پاسخ مستقیم با علی حسینی در گروه تلگرام بهره‌مند شوند.

در پایان دوره، مدرک معتبر سئولب و ایران تلنت به دانشجویان ارائه می‌شود. امکان پرداخت اقساطی، آموزش پروژه‌محور، و فرصت سریع ورود به بازار کار از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.

علی حسینی کیست؟

علی حسینی، متخصص برجسته سئو و بنیان‌گذار سئولب، اولین آژانس تخصصی خدمات و آموزش سئو در ایران، این دوره جامع را طراحی کرده است. او فارغ‌التحصیل رشته نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف بوده و سابقه مدیریت سئو وب‌سایت‌های کلید، آژانس مسافرتی علی‌بابا، و عضویت در تیم پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا را دارد. همچنین او به‌عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین و مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران فعالیت کرده است. چالش جدید علی حسینی، تربیت نسل جدیدی از متخصصان سئو در سئولب است.

دوره جامع سئو برای چه افرادی مناسب است؟

این دوره مناسب طیف گسترده‌ای از افراد است. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند با یادگیری اصول سئو، رتبه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند و ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهند. همچنین، مدیران کسب‌وکارها با آگاهی از اصول سئو، می‌توانند نظارت بهتری بر روند کارها در این حوزه داشته باشند.

مدیران بازاریابی دیجیتال نیز می‌توانند با بهره‌گیری از این دوره، مهارت‌های خود را در تدوین استراتژی‌های بازاریابی و اجرای کمپین‌های سئو تقویت کنند. متخصصان سئو و تحلیل‌گران نیز از این دوره بهره‌مند خواهند شد تا مهارت‌های خود را ارتقا داده و با تکنیک‌ها و ابزارهای جدید آشنا شوند.

این دوره برای وب‌مستران و طراحان وب‌سایت، با هدف بهینه‌سازی ساختار و محتوای وب‌سایت‌ها برای بهبود تجربه کاربری و رتبه در نتایج جستجو، و همچنین برای تولیدکنندگان محتوا که به دنبال یادگیری تولید محتوای بهینه‌شده برای موتورهای جستجو هستند، مفید است. مشاوران و کارآفرینان نیز می‌توانند با یادگیری تکنیک‌های سئو، به بهبود توانایی‌های خود در ارائه مشاوره‌های بهینه به مشتریان بپردازند.

دانشجویان و تازه‌واردان به حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز با شرکت در این دوره، می‌توانند اصول سئو را فرا گرفته و با توجه به پروژه‌محور بودن دوره، به سرعت وارد بازار کار شوند در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به یادگیری سئو سایت از سطح پایه تا پیشرفته هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سئولب به آدرس seolab.ir اطلاعات بیشتری کسب کرده و این پکیج آموزشی را تهیه کنید

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!