فانی لند‌

«ببعی قهرمان» به همراه «شنگول منگول» در بخش مسابقه ملی سینمای ایران اکران می‌شوند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نشست پرسش و پاسخ سازندگان ۲ فیلم «ببعی قهرمان» و «شنگول منگول» (گولز) در سومین روز جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نشست پرسش و پاسخ سازندگان ۲ فیلم «ببعی قهرمان» و «شنگول منگول» (گولز) با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در سومین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سینما ساحل برگزار می شود.

بر اساس جدول اعلام شده، در روز دوشنبه ۱۶ مهر نشست فیلم‌های «ببعی قهرمان» به کارگردانی مشترک حسین صفارزادگان و میثم حسینی در ساعت ۱۷ و «شنگول منگول» (گولز) به کارگردانی مشترک کیانوش دالوند و فرزاد دالوند و تهیه کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی در ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود. مدیریت و اجرای این نشست ها با سحر قناعتی گزارشگر صداوسیما و کارشناس سینما است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهر به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!