فانی لند‌

فصل دوم سریال Obi-Wan Kenobi احتمالا ساخته می‌شود

سریال Obi-Wan Kenobi یکی از اسپین‌آف‌های متعدد جنگ ستارگان در چند سال اخیر محسوب می‌شود که احتمالا فصل دوم آن به زودی ساخته خواهد شد.

ایوان مک‌گرگور، بازیگر اوبی وان کنوبی، اخیرا در مصاحبه‌ای در LA Comic Con خبرهای جدیدی از احتمال ساخت فصل دوم سریال Obi-Wan Kenobi ارائه داد. مک‌گرگور که به شدت علاقه‌مند به ادامه داستان اوبی وان کنوبی است، اعلام کرد که دیزنی و Lucasfilm در حال بررسی ایده‌های مختلف برای فصل جدید هستند.

او در این مصاحبه به شدت از علاقه‌اش به فیلم‌برداری سکانس‌های فلش‌بک با حضور هایدن کریستینسن، بازیگر آناکین اسکای واکر، همچنین پوشیدن زره معروف Obi-Wan از سریال انیمیشنی The Clone Wars سخن گفت.

اگرچه این اظهارات هنوز به معنای تأیید رسمی فصل دوم نیست، اما به مراتب امیدوارکننده‌تر از گفته‌های قبلی مک‌گرگور در ماه فوریه است که در آن زمان هیچ خبری از مذاکرات برای فصل دوم وجود نداشت. با این حال، مک‌گرگور همچنان مصمم است و معتقد است که داستان‌های زیادی از اوبی وان برای روایت باقی مانده‌اند.

نتیجه‌گیری: با وجود آنکه دیزنی هنوز رسماً فصل دوم Obi-Wan Kenobi را تایید نکرده، اما حرف‌های جدید ایوان مک‌گرگور نشان می‌دهد که این پروژه در حال بررسی است و می‌تواند در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای طرفداران به همراه داشته باشد.

در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دنیا جنگ ستارگان در دست ساخت قرار دارد که در میان آن‌ها 9 فیلم سینمایی از جمله The Mandalorian & Grogu و Rogue Squadron وجود دارد. همچنین باید به سریال Skeleton Crew نیز اشاره کنیم که پخش آن از چند ماه دیگر آغاز می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!