فانی لند‌

دنیایی از محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام برای سلفی

فیلتر اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن است که می‌توان با کمک آن در کوتاهترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن عکس‌های خاص و زیبایی را ثبت کرد. در این مقاله نگاهی به جدیدترین و بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی می‌اندازیم.

بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی

تفاوت بین یک محتوای بصری کسل کننده و یک محتوای جذاب معمولاً در میزان نور و رنگ‌های بکار رفته در آن است. به همین دلیل است که فیلترهای اینستاگرام یک راه شگفت‌انگیز و آسان برای بهبود محتوای شما در عرض چند ثانیه هستند. اگر می‌پرسید چرا اینستاگرام من فیلتر چهره نداره پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه فیلتر اینستاگرام را فعال کنیم را بخوانید، ولی اگر برنامه شما از این قابلیت برخوردارست و به دنبال اسم فیلتر های زیبایی اینستاگرام هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

از زمانی که اینستاگرام فیلترهای AR را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کرد، استوری‌های اینستا به طور فزاینده‌ای در بین پیج‌ها، برندها و اینفلوئنسرها محبوب شد. قبلاً مجبور بودید یک عکس بگیرید، آن را در یک برنامه جداگانه ویرایش کنید و سپس آن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، اما خوشبختانه آن دوران به سر رسیده و به لطف هوش مصنوعی تمام این کارها در عرض چند ثانیه توسط افکت اینستا صورت می‌گیرد.

اگر به دنبال بهترین‌ها در بین گوشی‌های موجود در بازار ایران هستید و نمی‌دانید کدام مدل برای شما مناسب‌تر است، مقاله بهترین گوشی بازار ایران راهنمای شماست! ما در این مقاله، بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران را از نظر عملکرد، دوربین، باتری و قیمت بررسی کرده‌ایم. همین حالا مقاله ما را مطالعه کنید و با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فیلتر های خفن اینستا

فیلتر های خفن اینستا زیادی وجود دارد که می‌تواند انتخاب را برای شما سخت کند! در جدول زیر، بهترین افکت اینستاگرام برای سلفی را به شما معرفی کرده‌ایم. البته توجه داشته باشید که فیلترهای خفن اینستا، تنها به این جدول محدود نیستند و ما در ادامه مقاله، فیلترهای محبوب دیگری را هم معرفی کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم، آنها را هم امتحان کنید!

فیلتر های اینستاگراماسم فیلتر اینستافیلتر پیری اینستا (۱)Wrinklesاسم فیلتر پیری در اینستا (۲)Old Ageفیلتر مدل مو در اینستا Face shape guideفیلتر تار اینستاDARK BLUR
Blurred faceافکت تار اینستاگرامFace blur
Blurفیلتر بدون ریش اینستاگرامShavedفیلتر رنگ مو اینستاHair color for you
by omg arfiltersفیلتر صورت اینستاJust Baby 2 faceفیلتر مات اینستاگرام Vsco Matteفیلتر اینستا زیباییThe Glowفیلتر مو چتری اینستاگرامbangفیلتر زاویه فک اینستاsweet as sugarفیلتر کک و مک اینستاگرامLolitaفیلتر کانتور صورت اینستاگرامcontour Beautyفیلتر دونفره اینستاnatural by cuteفیلتر لودینگ اینستاگرامLoading

علاوه بر اینستاگرام، برنامه‌هایی مانند اسنپ چت هم فیلترهای متنوعی را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید استوری‌های خود را جذاب‌تر و متفاوت‌تر کنید، فیلتر های اسنپ چت را از دست ندهید! با استفاده از این فیلترهای خلاقانه می‌توانید چهره‌ها و لحظات خود را به شکل‌های جذاب و سرگرم‌کننده تغییر دهید. همین حالا مقاله ما را بخوانید و با بهترین فیلترهای اسنپ‌چت آشنا شوید تا استوری‌های خاص‌تر و دیدنی‌تری بسازید!

افکت های اینستاگرام آرایشی و پر زرق‌و‌برق

قطعاً همه ما زیبایی خاص خودمان را داریم، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید چهره‌تان کمی پر زرق و بر‌ق‌تر شود. از مژه‌های بلند گرفته تا آرایش نسبتاً غلیظ که جذابیت شما را ده چندان می‌کند. شما هم می‌توانید خودتان ساخت فیلتر اینستاگرام را تجربه کنید و هم از افکت‌های ساخته شده و آماده استفاده کنید. در زیر جدیدترین فیلتر عکس اینستا را می‌بینید.

۱. Make_Francesca by francesca

این افکت با یک خط چشم کشیده، مژه‌های زیبا و هایلایت عالی، شما را به سرعت تبدیل به جذاب‌ترین دختر شهر می‌کند! این فیلتر عکس اینستاگرام یک آرایش کامل با سبک Glam است که نیاز شما را از ساعت‌ها آرایش برطرف می‌کند. همچنین، می‌توانید با ضربه زدن روی عکس رنگ آرایشان را نیز تغییر دهید.

آیا شک دارید که در اینستاگرام بلاک شده‌اید؟ نگران نباشید! با استفاده از روش‌های ساده و کاربردی که در مقاله روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توضیح داده‌ایم، می‌توانید به راحتی بفهمید که آیا کسی شما را بلاک کرده است یا خیر. همین حالا این راهنمای جامع را بخوانید و با چند نشانه کلیدی، وضعیت خود را بررسی کنید و به ابهامات پایان دهید.

۲. Sama Glow by samadhiza

در لیست اسم فیلتر های اینستا این فیلتر گِلَم واقعاً می‌درخشد. این فیلتر جذابیت دو چندانی به عکس‌های شما می‌دهد.

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای ورود به اینستاگرام هستید، استفاده از حساب گوگل یک گزینه عالی است! با ورود به اینستاگرام از طریق گوگل، می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن دوباره نام کاربری، رمز عبور و نصب برنامه، به سرعت وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Active گلوبال

قیمت ویژه: ۵,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۲۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۳۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۱۷۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

بهترین فیلتر های اینستا برای زیبایی

همه افراد در عکاسی و ادیت تصاویر سر رشته ندارند، بنابراین یک فیلتر زیبایی اینستا می‌تواند کار شما را راحت کند. فیلتر های جدید اینستا آنقدر همه‌گیر شده‌اند که کمتر کسی بدون استفاده از افکت، عکسی در فضای مجازی آپلود می‌کند! در واقع برخی از آنها جنبه سرگرمی دارند و برخی هم زیبایی، به نظر شما بهترین فیلتر اینستاگرام برای سلفی کدامست؟ در این قسمت اسم افکت های آرایشی اینستاگرام به همراه معرفی آنها را می‌بینید:

اگر عاشق عکاسی هستید و می‌خواهید گوشی‌ای با بهترین دوربین را انتخاب کنید، مقاله بهترین دوربین گوشی مخصوص شماست! ما بهترین گوشی‌های بازار با دوربین‌های قدرتمند و کیفیت عکس‌برداری بی‌نظیر را معرفی کرده‌ایم.

۱. Luminous by Paolaalberdi؛ طبیعی‌ترین فیلتر اینستاگرام

اگر فقط به دنبال یک درخشش ملایم روی چهره‌تان هستید، افکت Luminous برای شما مناسب است! چه بدون آرایش باشید و یا آرایش داشته باشید، این فیلتر تمام بافت و خطوط ریز چهره را کاور می‌کند تا ظاهر پوست بی‌عیب و نقصی داشته باشید. بنابراین، اگر عکس شما بی‌روح یا رنگ پریده است و می‌خواهید پوستتان یکدست و رویایی به نظر برسد، این فیلتر جدید اینستاگرام را ذخیره کنید که قطعاً برای هر مناسبتی بهترین گزینه خواهد بود.

اگر به استراحتی کوتاه از اینستاگرام نیاز دارید، اما نمی‌خواهید اکانت خود را به طور کامل حذف کنید، دی اکتیو موقت اینستاگرام بهترین راه‌حل است! با این روش می‌توانید به طور موقت فعالیت خود را متوقف کنید و هر زمان که خواستید، به راحتی بازگردید. همین حالا مقاله ما را بخوانید و با مراحل ساده دی‌اکتیو موقت در این برنامه آشنا شوید تا کنترل بیشتری بر زمان آنلاین بودن خود داشته باشید!

۲. Endless Summer Glow by Katieaustin

به محتوایی نیاز دارید، اما نمی‌خواهید چهره‌‌یتان زیاد تغییر کند؟ در اینجا طبیعی ترین فیلتر اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. این افکت برای سلفی‌هایی با ظاهر طبیعی عالی و شگفت‌انگیز است و پوست شما را بی‌عیب و نقص و با سبک وینتیج نشان می‌دهد. همانطور که از اسم این فیلتر بر می‌آید، با این افکت یک برنزه تابستانی زیبا خواهید داشت، طوری که آرزو می‌کنید ای کاش همیشه به این شکل بودید.

اکانت دیگری در اینستاگرام دارید که رمز آن را فراموش کرده‌اید؟ نگران نباشید! ما در مقاله بازیابی رمز اینستاگرام تمام روش‌های بازیابی پسورد اینستا را به شما آموزش داده‌ایم. با چند مرحله ساده، می‌توانید رمز خود را بازیابی کنید و به راحتی به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

۳. CLEAN 5 PRESET by Denisebobe

یکی از بهترین فیلتر های اینستا به خصوص برای لایو Clean 5 Preset است که می‌تواند فالوئرهای شما را حسابی تحت تاثیر قرار دهد. این فیلتر چهره برای لایو عالیست و آنقدر ساده و طبیعی کار خود را انجام می‌دهد که تشخیص آن واقعاً دشوارست.

آیا به دنبال خرید یک موبایل تقریباً جدید و با قیمت خوب هستید، اما نمی‌دانید کدام مدل با بودجه شما همخوانی دارد؟ برای اطلاع از قیمت گوشی سری به این صفحه بزنید و با مقایسه قیمت‌ها، بهترین گوشی را متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید! وقت را از دست ندهید و خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید!

۴. No Filter Filter by Alexandra_rmh

اگر اسم بهترین فیلتر زیبایی اینستاگرام را می‌خواهید بدانید، این مورد یکی از معروف‌ترین‌هاست. این فیلتر یک فیلتر زیبایی صورت اینستاگرام است که با ظرافت هر چه تمام‌تر پوست شما را صاف می‌کند و درخشندگی ملایمی هم به آن اضافه می‌کند. این فیلتر برای تولید محتوای روزمره ایده‌آل است.

۵. GrainA4 by Maul_olya

این فیلتر با افزودن مقداری دانه به سلفی، استوری و یا ریلزتان، حس سبک بوهو را به شما می‌دهد. اگر یک عکس با سبک و سیاق دوران قدیم‌تر می‌خواهید که در عین حال باکیفیت هم باشد، دانلود فیلتر اینستاگرام GrainA4 به شما توصیه می‌شود.

اگر اکانت اضافی در اینستاگرام دارید که دوست دارید برای همیشه با آن خداحافظی کنید، با مطالعه مقاله آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام با روش این کار آشنا شوید. با چند کلیک ساده می‌توانید حضور آن صفحه در این شبکه اجتماعی را پایان دهید و مطمئن شوید که دیگر قرار نیست، شخص دیگری محتوای آن را ببیند.

در این مقاله چند مورد از بهترین فیلتر های اینستا برای سلفی، لایو و استوری را معرفی کردیم. شما از کدام فیلترهای اینستا بیشتر خوشتان می‌آید؟ نظرتان را در قسمت کامنت بنویسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۴ رای

سوالات متداول

بهترین فیلتر لایو اینستا چیست؟

به طور کلی فیلترهایی که طبیعی‌تر هستند برای لایو مناسبند، مثلاً فیلتر CLEAN 5 PRESET که سازنده آن denisebobe است یکی از افکت‌های مناسب لایو محسوب می‌شود.

بهترین فیلتر های اینستا برای زیبایی کدامند؟

انتخاب بهترین فیلتر تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما برمی‌گردد. در مقاله چندین فیلتر زیبایی طبیعی و سبک Glam معرفی شده است.

جذاب ترین افکت اینستاگرام با فیلتر چهره آرایشی چیست؟

فیلترهای آرایشی از پرطرفدارترین افکت‌های اینستاگرام هستند. در مقاله بهترین فیلترهای میکاپ اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!