فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Hired Heroes

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های MMO – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Hired Heroes همراه ویجیاتو باشید.

اگر اخبار حوزه ویدئوگیم را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که بازی‌های نقش آفرینی این روزها به طرز قابل توجهی جذاب‌اند. بازی‌های نقش آفرینی به سبب تجربه متفاوتی که از دنیای عناوین ویدئویی به تصویر کشیده‌اند، مورد ستایش گیمرها قرار گرفته‌اند. بطوری‌که ردپای این دسته از بازی‌ها را عملا می‌توان روی پلتفرم‌های مختلفی پیدا کرد و طبیعتا پلتفرم موبایل نیز یکی از همین پلتفرم‌هاست. بازی‌های نقش آفرینی روی موبایل از محبوبیت بی‌حد و مرزی برخوردارند و اگر شما نیز طرفدار این دسته از بازی‌ها هستید و موبایل گیمرید، با بررسی بازی موبایلی Hired Heroes همراه ویجیاتو باشید.

بازی موبایلی Hired Heroes جدیدترین دست‌پخت استودیوی Azur Games است. استودیویی که خودش را جزو ۵ بازی‌ساز برتر پلتفرم موبایل می‌داند و تیمی حرفه‌ای از کشور قبرس است. آن‌ها تاکنون بیش از ده‌ها بازی مختلف موبایلی را ساخته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به World War Heroes و همچنین Robot Warfare اشاره کرد. اما با این‌حال بازی Hired Heroes جدیدترین تجربه موبایلی این استودیو است که صرفا چند هفته‌ای از انتشارش می‌گذرد و روی کاغذ، حرف برای گفتن دارد.

این بازی در سبک عناوین استراتژیک با المان‌های MMO – نقش آفرینی روایت می‌شود. این بازی در همین مدت زمان کمی که منتشر شده، بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و همچنین آمار و ارقام بسیار خوبی را نیز به دنبال داشته است. یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزها درباره بازی Hired Heroes دنیایی است که این بازی در آن جریان دارد. این بازی سفری جذاب به دوران جنگ‌های صلیبی و قرون وسطی‌ست و از همین‌رو می‌تواند متفاوت‌ترین بازی MMO – نقش آفرینی پلتفرم موبایل تلقی شود.

همچنین همانطور که پیش‌تر نیز درباره آن صحبت کردیم، داستان این بازی موبایلی در قرون وسطی جریان دارد. اما این‌بار شما شوالیه‌ای شجاع و یا پادشاهی قدرتمند نیستند! بلکه شما فردی کاملا عادی هستید که بازی به شما اجازه می‌دهد تا داستان بازی را به دست بگیرید و خودتان قهرمان Hired Heroes شوید. هدف شما این است که از دنیای خشن و جهنمی این بازی پیشرفت کنید، ارتشی برای خودتان دست و پا کنید و در نهایت به بالاترین سطح اجتماعی بازی Hired Heroes برسید.

زمانی که برای اولین‌بار با گیم‌پلی این بازی رو به رو می‌شوید، فضای پیچیده آن، جزئیات زیاد و همچنین تسک‌های مختلف، ممکن‌اند که در ابتدا عجیب و گیج‌کننده بنظر برسند. اما زمانی که کمی به این بازی فرصت می‌دهید، Hired Heroes آن‌روی دوست داشتنی بودنش را نشان می‌دهد. همه‌چیز به تدریج معنا پیدا می‌کند و دیگر شما با چالشی رو به رو نخواهید شد. در واقع بازی Hired Heroes بیش از آن‌که یک بازی MMO با المان‌های رقابتی باشد، شبیه‌سازی از زندگی در قرون وسطی‌ست!

برای اجرای بازی موبایلی Hired Heroes شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

جزئیات خیره‌کننده این بازی دلیل محکمی برای جذابیت Hired Heroes هستند. بازی دست شما را در پیش‌برد گیم‌پلی بازی کاملا باز می‌گذارد. این شما هستید که می‌توانید قهرمان باشید و همچنین تبدیل به بدترین ویلن بازی شوید. در واقع تصمیمات شما و همچنین تسک‌هایی که در Hired Heroes انجام می‌دهید، در نحوه اتفاقات این بازی تاثیرگذارند. در نهایت باید گفت که شما برای دانلود و تجربه این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت.

اگر علاقه‌مند به تجربه دنیای جنگ‌های صلیبی و یا قرون وسطی هستید، بازی موبایلی Hired Heroes تجربه‌ای متفاوت از دنیای این بازی‌ها برای شما باشد. این بازی موبایلی جدیدترین دست‌پخت استودیوی Azur Games است که به تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده و شبیه‌ساز از زندگی در قرون وسطی‌ست.

ناشر بازی:
Azur Games

دسته بندی:
استراتژیک

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۸۰۰ مگابایت مگابایت

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!